Prilagodite komunikaciju svom kupcu

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Razlikujemo tri grupe kupaca:

  • 10% osoba će reći NE na sve (čak i ako je besplatno)
  • 10% osoba će reći DA na sve
  • ostalih 80% morate motivirati na kupnju

„Mentalni jezik” kupaca – prilagodite komunikaciju svom kupcu.

Razlikujemo tri tipa:

VIZUALCI

  • misle i komuniciraju u slikama, vole boje, važan im je izgled
  • koriste riječi kao što je „vidjeti, gledati, slika, lijepo, razjasniti”

AUDITIVCI

  • komuniciraju najbolje kroz zvukove i vole glazbu i telefonske razgovore
  • koriste riječi kao što su „slušati, zvuk, riječ, razgovor, diskusija”

KINESTETIČARI

  • njima nije dovoljno nešto vidjeti i čuti, važno im je isprobati i proživjeti iskustvo
  • koriste riječi kao što su „probati, osjetiti, učiniti”

Više o kupcima i njihovom ponašanju saznajte na jednodnevnom seminaru kojeg za vas organizira Poslovni dnevnik 23.10.2018. u Zagrebu.

Naziv i datum održavanja seminara: Prodaja iz prakse: Potrebe, navike i ponašanje kupaca 

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Po završetku radionice polaznici će:

  • Razumjeti zašto je važno poznavati potrebe, navike i ponašanja klijenata i konkurencije.
  • Znati kako razlučiti činjenice od pretpostavki o klijentima, tržištu, konkurenciji.
  • Znati kako predstaviti proizvode na jasna i učinkovit način.
  • Znati kako istaknuti isplativost proizvoda klijentima da ga klijenti prihvate kao najbolje rješenje  u odnosu na ostalu u ponudi na tržištu.
  • Znati kako rješavati nedoumice klijenata tijekom prodajnog razgovora s ciljem zaključivanja prodaje.
  • Naučiti tehnike za poticanje povećanja prodaje.
  • Steći nove dodatne tehnike za zatvaranje prodaje.
  • Biti svjesni načina na koji komuniciraju sa klijentima i kako komunikacija utječe na  prodajne rezultate i odnose sa klijentima.
  • Razumjeti zašto je važan postprodajni proces i kako ga provoditi

Predavačica Snježana Kupres je prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach. Ima 25 godina rada u prodaji, te posjeduje bogato internacionalo iskustvo. Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u području prodaje, pregovaranja i vođenja timova.

Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje OVDJE

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!