Pogodite koja je društvena mreža zabilježila 800-postotni rast aktivnosti

Thinkstock Thinkstock

Najaktivniji je mjesec bio kolovoz, zahvaljujući 17-dnevnoj Olimpijadi, no u usporedbi s 2011. svaki pojedini mjesec 2012. privukao je najmanje dvostruko veći broj interakcija .

Na društvenoj mreži Twitteru u protekloj je godini zabilježen 800-postotni rast aktivnosti vezanih uz razgovore njezinih korisnika oko aktualnog televizijskog programa, dok su takve aktivnosti na Facebooku i drugim društvenim aplikacijama na internetu u 2012. udvostručene, a najaktivniji je mjesec bio kolovoz, pokazuju najnoviji statistički podaci koje je prikupila platforma za praćenje aktivnosti digitalnih i društvenih medija Trendrr.

Nakon što je tvrtka Nielsen, koja se bavi praćenjem i mjerenjem navika televizijskih gledatelja u SAD-u, ranije ovaj mjesec najavila suradnju s društvenom mrežom Twitter u vođenju statistika o aktivnostima televizijskih gledatelja na internetskim društvenim mrežama "Nielsen Twitter TV Rating", Trendrr je u četvrtak objavio podatke koji pokazuju da je protekla godina zabilježila snažan rast društvenih interakcija na internetu vezanih uz televizijski program, prenosi časopis Variety na svojim mrežnim stranicama.

Drugo po redu godišnje izvješće te tvrtke uključuje i podatke prikupljene na Twitteru, javnim stranicama na Facebooku te aplikacijama kao što su Get Glue i Viggle.

U godini dana do kraja studenoga ove godine televizijski programi na dan njihova emitiranja bili su temom više od 800 milijuna interakcija; kad bi se uzeli u obzir i svi uz njih vezani "razgovori" u vrijeme prije ili nakon emitiranja, ta bi brojka mogla iznositi milijarde, priopćio je Trendrr.

Najaktivniji je mjesec bio kolovoz, zahvaljujući 17-dnevnoj Olimpijadi, no u usporedbi s 2011. svaki pojedini mjesec 2012. privukao je najmanje dvostruko veći broj interakcija na društvenim mrežama od istoga mjeseca godine ranije, ističe se u izvješću.

Drugu godinu za redom zabavni program koji je izazvao najviše društvenih aktivnosti bio je Nickelodeonov "Spužva Bob Skockani", s gotovo 25 milijuna društvenih interakcija. Visoko na listi našli su se i Fox-ov "The X Factor" (oko 17 milijuna), NBC-jev "The Voice" (11,5 milijuna), USA-ov "WWE Raw" (11 milijuna) te "Pretty Little Liars" s programa ABC Family (10,5 milijuna) - koji ujedno drži rekord za pojedinačnu epizodu s 1,52 milijuna interakcija vezanih uz posljednju epizodu sezone.

Što se tiče pojedinačnih televizijskih mreža, na prvom se mjestu nalazi NBC s oko 150 milijuna ostvarenih interakcija. Slijede ABC i Fox s oko 75 milijuna, na četvrtom je mjestu CBS (oko 60 milijuna), pa kabelske mreže ESPN (50 milijuna) i MTV (40 milijuna). Isključe li se iz tih podataka oni vezani iz sportske i specijalne programe, Fox skače na prvo mjesto, ističe Trendrr.

Gledano po mjesecima, u siječnju je najviše aktivnosti izazvala dodjela Zlatnih globusa na NBC-ju; američki Super Bowl također na NBC-ju rekorder je veljače, s dodjelom Grammyja na mreži CBS na čvrstom drugom mjestu. Nagrade Kids Choice na Nickelodeonu najaktivnije su praćene u ožujku; Wrestlemania 28 na NBC-ju u travnju; utakmica Lige prvaka između minhenškog Bayerna and Chelsea na Fox-u u svibnju; finale NBA-ja u lipnju; nagrade BET Awards na BET-u u srpnju; svečanost zatvaranja londonskih Olimpijskih igara na programu NBC u kolovozu; prijenos MTV-jevih nagrada Video Music Awards (MTV) u rujnu; dodjela nagrada BET Hip Hop Awards (BET) u listopadu; te dodjela nagrada MTV Europe Music Awards na programu MTV2 u studenome.

Trećina svih aktivnosti otpada na sport, a kao drugi po redu najpopularniji žanr pokazala su se reality natjecanja.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!