Po mirise L’Erbolarija u jedini monobrend dućan u Hrvatskoj

Autor: Marta Duić , 13. prosinac 2018. u 21:59
U Masarykovoj više od 500 proizvoda u 10 osnovnih kategorija / PD

Prva prava trgovina brenda kozmetike.

Erbolario, brend talijanske kozmetike, nedavno je u Masarykovoj ulici 6 otvorio vrata svoje prve i zasad jedine monobrend trgovine u Hrvatskoj. Ove godine L’Erbolario slavi 40. rođendan, a na hrvatskom je tržištu prisutan gotovo 20 godina u 500 prodajnih mjesta – ljekarnama i specijaliziranim prodavaonicama lijekova i medicinske opreme.

Ovo otvorenje L’Erbolario monobrand storea je nastavak priče L’Erbolario franšiznih trgovina u Zagrebu, ali s novim vlasnikom i zasad jedinom, novootvorenom lokacijom jer su trgovine koje su imali u Arena centru i Kaptol centru zatvorene.

Sadašnji osnivač tvrtke Ginepro Nero, koja nastavlja priču L’Erbolario monobrend shopova u Hrvatskoj je Ivan Prpić, nekadašnji voditelj L’Erbolario brenda u Mediki dugi niz godina.

“Dugogodišnje iskustvo s brendom i želja kolega iz L’Erbolarija da se maloprodajni kanali razvijaju sukladno strategiji monobrend trgovina započetoj u Italiji gdje imaju 150 trgovina i nekim europskim zemljama gdje postoji još 50 trgovina, te vjerovanje da L’Erbolario trgovina može uspješno poslovati u centru Zagreba, i to u sinergiji s Medikom kao zastupnikom brenda za Hrvatsku, bili su nit vodilja za pokretanje biznisa”, objašnjava Prpić.

L’Erbolario je prisutan u 200 ljekarni s kompletnim ljekarničkim asortimanom što je oko 150 proizvoda i dodatnih 350 sa suženim asortimanom na području cijele Hrvatske.

Prpić napominje kako je godišnji promet u ljekarnama na razini 12 milijuna kuna, a godišnja prosječna stopa rasta prodaje je na razini 11 posto od 2010. Kako tvrdi Prpić, L’Erbolario trgovina u ponudi ima više od 500 proizvoda u desetak osnovnih kategorija, što predstavlja cjelokupni asortiman brenda.

“To je u odnosu na 150 proizvoda u ljekarnama veliki napredak u ponudi i prezentaciji L’Erbolarija na hrvatskom tržištu. Osim kompletnog asortimana trgovina unapređuje i doživljaj kupovine jer je u potpunosti preslikana filozofija prezentacije proizvoda, poglavito kroz pakiranja proizvoda u 50 različitih kombinacija poklon kutija te poslovnih poklona, koju L’Erbolario godinama razvija i koja predstavlja važan dio identiteta i imidža brenda, poručuje Ivan Prpić.

Komentirajte prvi

New Report

Close