Otkrivamo kako komunicirati sa ljutim klijentima

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Oslobodite se stresa uzrokovanog ljutim klijentima!Nemojte gubiti živce, ako nije neophodno!

Ako posao od vas zahtjeva svakodnevnu interakciju s ljudima, onda ste se sigurno susreli s ljutim ili „teškim“ kupcima i klijentima. Stres koji izazivaju takve situacije je ogroman, a osoba pod stresom ne može dati svoj maksimum.

Ne očajavajte! Naučite na jednodnevnom seminaru kako najbolje i najefikasnije upravljati zahtjevnim poslovnim situacijama.

Naziv seminara: "NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima "
Datum održavanja: 6.3. 2019.

Saznaj više OVDJE

Seminar je koncipiran po principima akceleracijskog učenja i standardima Neuro-lingvističkog programiranja, što znači da će uz minimalno vrijeme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika, a to se postiže učinkovitim omjerom teoretskog znanja i njegove praktične primjene.

Teme seminara:

  • kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
  • kako brzo i efikasno smiriti neugodnog klijenta
  • što je zabranjeno reći ljutom klijentu
  • kako "teškog" klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
  • primjeri rečenica koje ruše otpor kod "teškog" klijenta
  • vježbe komunikacije sa ljutim klijentima

Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenljive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama s „teškim“ klijentima i to su:

  1. Ljutnja
  2. Self Management
  3. Words Management 

Self Management uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a Words Management jezične obrasce koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim poslovnim situacijama.

Prijavite se na seminar, svladajte nove vještine i oslobodite se stresa na poslu.

Iskoristite popust od -450 kn do 27.02.2019. do kraja dana.

Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i Coach. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Autor je NLP knjige za osobni rast i razvoj. Održala je više stotina edukacija. Svi polaznici seminare su ocijenili s najvišim ocjenama. Posebno se ističu specijalizirane edukacije za stres management i učinkovitu komunikaciju s najzahtjevnijim sugovornicima.

Budite i vi jedan od zadovoljnih sudionika seminara Poslovnog dnevnika. 

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Sve seminare potražite na službenoj stranici  www.poslovni.hr/seminari/

Napredni modul komunikacija s ljutim klijentima 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve