Novi poslovni seminari u lipnju po first minute cijeni

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Odaberite najbolji poslovni seminar za sebe. Upisi u tijeku.

Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevne poslovne seminare u suradnji sa vodećim stručnjacima. U tijeku su upisi na jednodnevne seminare koji se održavaju u Zagrebu. Odaberite najbolji poslovni seminar za sebe. 

Iskoristite popust od 450 kn za rane prijave.

Rezervirajte paket 5 kotizacija uz dodatni popust od 20%

Raspored održavanja seminara:

SVIBANJ

08.5.2018. Prodaja iz prakse - Potrebe, navike i ponašanje kupaca 

14.5.2018. Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti 

15.5.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije 

16.5.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima

17.5.2018. Uspješno poslovno komuniciranje telefonom

18.5.2018. Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika 

22.5.2018. Izvrsnost usluge u turizmu

23.5.2018. Kako uspješno motivirati zaposlenike 

LIPANJ

07.6.2018. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika 

08.6.2018. Time management - neučinkoviti sastanci

12.6.2018. Kako prezentirati sebe, svoj proizvod/uslugu/projekt/ideju

13.6.2018. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca

14.6.2018. Management - 4 ključa uspjeha

15.6.2018. Vođenje tima i suradnja unutar tima

19.6.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom 

Detaljan sadržaj svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Organizator seminara: Poslovni dnevnik Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

 

KRATAK SADRŽAJ SEMINARA


8.5.2018. PRODAJA IZ PRAKSE: Potrebe, navike i ponašanje kupaca 

Na edukaciji ćemo naučiti:

Kako se pripremiti za prodajni sastanak.
Prepoznati potrebe, navike i ponašanja klijenata i konkurencije.
Razlučiti činjenice od pretpostavki o klijentima, tržištu, konkurenciji.
Kako predstaviti proizvode na jasan i učinkovit način.
Kako istaknuti isplativost proizvoda klijentima da ga klijenti prihvate kao najbolje rješenje  u odnosu na ostalu u ponudi na tržištu.
Kako rješavati nedoumice klijenata tijekom prodajnog razgovora s ciljem zaključivanja prodaje.
Tehnike povećanja prodaje.
Tehnike za zatvaranje prodaje.
Kako komunikacija utječe na  prodajne rezultate i odnose s klijentima.
Zašto je važan postprodajni proces i kako ga provoditi.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


14.5.2018. Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti 

Što ćemo naučiti:

Stilove vođenja
Proces delegiranja, prepreke i tipične greške
Metode i tehnike motivacije u praksi (npr. potrebe, zadovoljstvo, očekivanja, potkrepljenja ...)
Intrinzična i ekstrinzična motivacija
Materijalna i nematerijalna motivacija
Utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
Motiviranje SMART ciljevima
Što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
Strategije rješavanja konflikata korak po korak

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


15.5.2018. Pregovaranje i vježbe komunikacije

Polaznici će na seminaru naučiti:

Kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa...)
Kako potaknuti i ostvariti suradnju s potencijalnim poslovnim partnerom u procesu pregovaranja   
Taktika razmjene informacija - tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
Kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
Kako ignorirati napade, smanjiti tenzije i ostati fokusirani tijekom pregovaračkog procesa
Kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
Kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
Ciljevi u pregovorima se razilaze, kako se vratiti na pravi put
Kako promijeniti smjer pregovaranja? Ne odbijajte – preuokvirite ! 
Tri taktike ponašanja u pregovorima koje vode rješavanju problema
Tips&tricks - korisni savjeti i praktični primjeri

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE


16.5.2018. NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima

Što ćemo naučiti:

Načine upravljanja svojim emocijama kada su „napadnuti“
Kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
Kako brzo i efikasno smiriti klijenta
Što je zabranjeno reći ljutom klijentu
Kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


17.5.2018. Uspješno poslovno komuniciranje telefonom

Što ćemo naučiti:

Prepoznati tijek telefonskog razgovora i načine upravljanja telefonskim razgovorom.
Postavljanje i realiziranje cilja telefonskog razgovora.
Telefon(iranje) kao važan alat u cjelokupnoj prodaji nekog poduzeća.
Utjecaj kvalitete razgovora na opći dojam poslovanja.
Postavljanje pitanja.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


18.5.2018. Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika 

Koje su teme?

Učinkovito vođenje tima i sinergija u timu.
Što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
Kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
Strategije rješavanja konflikata korak po korak
Komunikacijske tehnike i alati
Davanje i primanje povratne informacije članovima tima
Medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
Poticanje suradnje u timu

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


22.5.2018. TURIZAM: Izvrsnost usluge i zahtjevni gosti

Kroz seminar polaznici će:

Osvijestiti kako osobni stav utječe na rad i odnose s gostima
Biti upoznati s tipovima gostiju i njihovim tipičnim ponašanjima
Dobiti razumijevanje kako prepoznati očekivanja gosta i kako ih komunicirati
Dobiti uvid u šest koraka kako rješavati prigovore
Osvijestiti nužnost razvoja kvalitete usluge
Biti potaknuti pružati još višu razinu usluge

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE


23.5.2018. Kako uspješno motivirati zaposlenike

Koje su teme?

Što (de)motivira vaše zaposlenike za posao?
Pojam motivacije, vrste i principi
Menadžerski stil upravljanja i kako utječe na motivaciju zaposlenika
Znanost i teorija motivacije, metode i tehnike u praksi

Intrinzična i ekstrinzična motivacija
Materijalna i nematerijalna motivacija
Utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
Sukob generacija i što motivira mlade/stare zaposlenike?
Motiviranje SMART ciljevima
Motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
Motiviranje razvojem kompetencija zaposlenika

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


7.6.2018. Kako povećati radni učinak zaposlenika

Koje teme možete očekivati i što ćemo naučiti:

Upravljati radnim učinkom zaposlenika.
Koja je veza između strategije poduzeća i ciljeva koje postavljate zaposlenicima.
Kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju.
Nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika.
Kako dati i kako primiti povratnu informaciju zaposlenicima.
Koje kompetencije treba imati rukovoditelj za uspješno upravljanje zaposlenicima.
Trendovi u upravljanju radnim učinkom, kako to rade uspješni manageri, voditelji, direktori.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


08.6.2018. Time management - neučinkoviti sastanci

Naučite:

Kako pripremiti dnevni red za učinkovit sastanak
Kako potaknuti sudionike na aktivno sudjelovanje
Što kada sudionici skreću s teme
Kako s konfliktnim sudionicima
Dodjela zaduženja i praćenje realizacije
Follow up

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


12.6.2018. Kako prezentirati sebe, svoj proizvod/uslugu/projekt/ideju 

Teme:

Postavljanje plana prezentiranja
Razrada strukture prezentiranja
Tehnička i osobna priprema
STORYBOARDING - komadanje i redanje sadržaja
Izgrađivanje odnosa s publikom
Verbalna i neverbalna komunikacija 
STORYTELLING - pričanje priče u prezentaciji

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


13.6.2018. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca

• kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
• pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
• naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
• alati koji će brzo i učinkovito rješavanje prigovora (komunikacija, druga perspektiva)
• kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
• 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
• 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
• 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
• kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
• najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe komunikacije i postavljanja pitanja

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.

14.6.2018. Management - 4 ključa uspjeha

Na treningu 4 ključa uspjeha naučit ćete:

Što je NLP - metodologija uspješnih.
Uvjerenja uspješnih ljudi pokretačka snaga prema uspjehu.
Kako je neuspjeh iluzija i zašto vjerujemo da postoji.
Kako sve što nam treba za uspjeh je u nama samima i kako probuditi unutarnju snagu i moć.
Koji su mentalni procesi i kako utječu na naš svakodnevni život.
Kako nastaju naše misli i kako upravljati njima.
Kako kontrolirati negativne razgovore sami sa sobom.
Kako je podrazumijevanje jednako nerazumijevanje.
Razlozi nerazumijevanju u komunikaciji i kako ih spriječiti.
Učinkovit način uspostavljanja efikasnih odnosa s okolinom bez stresa i sukoba.
Kako „čitati“ verbalnu i neverbalnu komunikaciju.
Kako najfleksibilnija osoba kontrolira sustav.
Kako je moguće da se ne razumijemo s drugim ljudima.
5 elemenata koji svaki postavljeni cilj treba imati da bi se ostvario.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


15.6.2018. Vođenje tima i suradnja unutar tima 

Koje su teme?

Učinkovito vođenje tima kroz prepoznavanje različitih timskih uloga (po Belbinovom modelu)
Raznolikost u timu (razlike u osobinama ličnosti, preferiranom načinu rada, međugeneracijski timovi...) te pretvaranje različitosti članova tima u njegove glavne prednosti.
Faktori koji utječu na stvaranje grupne kohezije.
Preduvjeti i prevencija stvaranja konflikata te kako njima upravljati.
Komunikacijski stilovi ponašanja u konfliktima.
Rukovoditelj kao facilitator - konstruktivno upravljanje sastancima.
Kako motivirati zaposlenike.
Kako i što delegirati zaposlenicima, da bi se postigao što veći radni učinak.

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


19.6.2018. Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom 

Koje su teme?

Kako učinkovito rukovoditi zaposlenicima
Koje stilove vođenja razlikujemo
Što je potrebno za uspješan razvoj zaposlenika
Delegiranje kao alat razvoja članova tima
Što (ne) treba delegirati, kako i kada?
Proces delegiranja, prepreke i tipične greške
Upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
Delegiranje i efikasno upravljanje vremenom
Delegiranje i povratna informacija zaposlenicima o učinku

PRIJAVITE SE ZA SUDJELOVANJE OVDJE.


Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!