Njihov dizajn probio se do Cannesa i Hollywooda

Autor: Marta Duić , 19. ožujak 2017. u 07:00
Marko Šesnić, Goran Turković i Andrea Sužnjević

Planiramo, uz brendiranje i druga polja na kojima radimo, intenzivirati rad na dizajnu za filmove i njihovu promociju.

Grafički dizajneri Šesnić&Turković, pod kodnim imenom SH&T, predstavili su prvu knjigu svojih radova. Čak tri prestižne Red Dot nagrade, Oktavijan i Porin za najbolje likovno oblikovanje samo su neka od referentnih priznanja kojima se ovaj dizajnerski tim može pohvaliti. Osim toga, njihovi su radovi izlagani na većini relevantnih izložbi u regiji, kao i u mnogim stručnim publikacijama. Ovaj studio za grafički dizajn osnovali su Marko Šesnić i Goran Turković još tijekom studentskih dana 2006. godine, a danas u studiju imaju ukupno četvero zaposlenika – Marko, Goran, Iva Sindik i Andrea Sužnjević.

Klijenti iz regije
˝Posao dizajnera nije glamurozan, nismo kao klinci viđali zvijezde dizajnere ne crvenom tepihu i nadali se da ćemo jednom biti u njihovim cipelama. Ali gledali smo dobro dizajnirane covere ploča omiljenih bendova, plakate omiljenih filmova, ambalaže dobrih proizvoda i cool značke šerifa iz vesterna i dobili želju biti jedni od tih koji stvaraju takve stvari", pričaju nam osnivači studija Marko Šesnić i Goran Turković.   Nitko od njih nije, nastavljaju,  u ovu struku ušao misleći isključivo na poslovnu stranu, već su svi znali da je riječ o poslu u kojem će uživati. Kako kažu, najviše energije troše u nastojanju da suradnja s klijentom bude jednostavna i ugodna, a rezultat suradnje kvalitetan.

Klijente uvijek shvaćaju kao partnera koji ima isti cilj kao i oni se uvijek trude da dizajn bude što komunikativniji. Njihovi klijenti su većinom iz Hrvatske i regije. Tako se na popisu onih koji koriste ili su koristili njihove usluge može naći Sveučilište u Zagrebu, Zagreb film festival , King ICT, Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, Hrvatski povijesni muzej, Dubrovačke ljetne igre. "Za vrijeme krize financijska vrijednost kreativnog rada je pala, te još ne vidimo naznake da će se vratiti na razinu od prije recesije. No, posljednjih  godinu dana osjećamo porast interesa klijenata i vlada optimizam. Što se kvalitete rada hrvatskih kreativnih industrija tiče, ona je uvijek bila na visokoj razini bez obzira na financijsko stanje u državi", kažu osnivači studija. 

Zavidan renome
Hrvatski dizajneri, napominju, već godinama odlično kotiraju u svijetu i osvajaju najprestižnije svjetske nagrade, filmaši su u zadnjih nekoliko godina pobrali nagrade na svim najvećim festivalima na svijetu.  "Samo još moramo dočekati vrijeme u kojem će takvi uspjesi rezultirati i proporcionalno boljim poslovanjem˝, tvrde Šesnić i Turković. Kako tvrde, njihovo poslovanje unatoč krizi stabilno jača iz godine u godinu. Uvjerljivo najbolje bile su 2014. i 2015. jer su imali gotovo 100 posto rasta u odnosu na 2013. godinu.  "Sada smo na nekoj razini koja nam se čini optimalna jer je naša poslovna odluka da ostanemo mali studio, da radimo što više poslova koji nas zanimaju i usrećuju te da ih radimo izvrsno", poručuje kreativni dvojac.

Prijatelji, a ne konkurencija
Kažu da u njihovom poslu konkurencije takoreći nema jer je dizajnerska zajednica relativno mala, skoro svi se poznaju i većinom su prijatelji. Tako da se s tom 'konkurencijom' nose tako da s njom piju kavu, pomažu si i podržavaju jedni druge. Kažu kako je dizajn u Hrvatskoj još u razvoju pa ima dovoljno prilika za sve. Osim toga, dobar vizualni identitet oduvijek je bitan,  a danas je, tvrde, to vidljivije puno većem broju korisnika, posebice radi digitalnog segmenta komunikacije kroz socijalne mreže.

Posebno ih veseli što klijenti sve više shvaćaju važnost identiteta da je riječ o dobrom ulaganju, a ne trošku. Neki od njihovih najpoznatijih radova su dizajn plakata za filmove Zvizdan, Teleport Zovko, ZG80, dizajn kampanje za 14. Zagreb Film Festival, a neki od novijih radova su im plakat za film Ne gledaj mi u pijat, novi cover albuma Hladnog piva te vizualni identitet projekta Parkovi Hrvatske. "Uvijek nas veseli kad znamo da radimo dizajn koji je prisutan na Cannes film festivalu, u Hollywoodu ili bilo kojem mjestu u svijetu s velikom vidljivošću.  Planiramo, uz brendiranje i druga polja na kojima radimo, intenzivirati rad na dizajnu za filmove i njihovu promociju. Trenutno ne planiramo velik rast studija jer želimo zadržati visoku kvalitetu, ali i  obiteljsku atmosferu", zaključuju Šesnić i Turković. 

Komentirajte prvi

New Report

Close