Našu kulturnu ponudu prepoznali su i turisti

Autor: Majda Mikulandra , 04. prosinac 2017. u 14:17
Ernie Gigante Dešković

Ravnatelj ustanove ‘Festival Opatija’, o intenzivnom kulturnom životu grada, novoj kazališnoj dvorani i rasprodanim programima na koje ciljano dolaze i strani posjetitelji.

Festival Opatija' je ustanova koju je osnovao grad radi obogaćivanja kulturno-umjetničkog života u Opatiji. O postignućima u podizanju kvalitete programa, razgovarali smo s Ernijem Gigante Deškovićem, ravnateljem ustanove.

Kakav je kulturno-umjetnički život u Opatiji?
Opatija je grad izrazito intenzivnog kulturnog života. Ove se godine izgradila nova kazališna dvorana sasvim 'alla pari' najsuvremenijim europskim kazališnim dvoranama, što svakako nije uobičajeno za hrvatske pojmove i daje vam naznaku ovdašnjeg načina razmišljanja. Naša ponuda je konstantna, programi se održavaju gotovo svakodnevno tijekom cijele godine. Riječ je o predstavama najpoznatijih regionalnih kazališta, operama, operetama, mjuziklima, projekcijama, koncertima najraznovrsnijih žanrova i desecima festivala. Raspolažemo s dvije najljepše otvorene scene na Mediteranu, velikom i malom Ljetnom pozornicom, te s novootvorenim centrom Gervais, koji nam je sa svojom kazališnom dvoranom, koncertnom dvoranom i kongresnom dvoranom dao novi zamah. Trudimo se našoj publici nuditi najbolje od najboljeg što se u našem hrvatskom i međunarodnom okruženju nudi, ali uvijek puštamo prostora i za kvalitetne programe koji još nisu toliko medijski razvikani. Naši su događaji uglavnom rasprodani, a pored domaće publike nisu nam strani ni autobusi posjetitelja koji ciljano dolaze iz Trsta na naše događaje ili inozemni gosti koji ljeti dođu u Opatiju zbog koncerta u našoj organizaciji. 

Koliko su važni raznovrsni i kvalitetni programi u ukupnom turističkom proizvodu jedne destinacije?
Opatija je grad gdje je rođen turizam na ovoj strani Jadrana, cijeli grad diše jednom romantičnom Austrougarskom plemenitošću, uskoro ćemo slaviti impresivnih 180 godina turizma, ovogodišnji smo dobitnik Zlatnog cvijeta u kategoriji čak 3500 gradova iz cijeloga svijeta i atraktivna kulturna ponuda naprosto ide ruku pod ruku s time. To je naprosto način života ovoga grada. Efekt koji stvaramo je sve brojnija publika i sve više posjetitelja, što ima pozitivne učinke na cjelokupno opatijsko gospodarstvo. Ovdje govorim iz rakursa kulture, ali ako sagledamo cjelovitu sliku to je jedan pametan način poslovanja koji se u ovome gradu stvara, eto, već gotovo 180 godina. Konačan rezultat je destinacija izuzetne ponude u kulturi u koju se naprosto zaljubite na prvi pogled i ta će vas ljubav držati cijelog života. I ovogodišnji Advent je među najatraktivnijima u zemlji. Svatko tko ima mogućnosti doći na Advent u Opatiju, neka to svakako učini.

Komentirajte prvi

New Report

Close