Novo Andabakovo vino krasit će najmanja vinska etiketa na svijetu

Etiketa mala koliko je škrta bračka zemlja na kojoj vino nastaje Etiketa mala koliko je škrta bračka zemlja na kojoj vino nastaje

Izreka o Bračanima temelj nove brend strategije.

Stručnjaci iz Brandoctora pronašli su inspiraciju u poznatoj usporedbi "škrt kao Bračanin" te osmislili novu brend strategiju Vina Brač 1903 nastalih u bračkoj vinariji Jako vino u vlasništvu Jake Andabaka.  Iz brend strategije proizašao je i dizajn vjerojatno najmanje vinske etikete na svijetu koju su osmislili Bruketa&Žinić OM. Uz novi brend Vina Brač 1903, vinarija Jaka Andabaka poznata je i po vinu Stina.  

Kako kažu, osmislili su etiketu koja je mala upravo onoliko koliko je škrta zemlja, dok je okus vina bogat poput bračkog duha. "Istraživanjem o otoku i njegovim posebnostima, uvidjeli smo kako je Brač otok kontrasta, istovremeno oskudan i bogat, odvojen i povezan, ponizan i prkosan. Temelj brend strategije je i najvažniji kontrast Brača - Škrta zemlja, bogat duh.

Škrta zemlja simbol je svakodnevnog teškog rada, dok bogat duh predstavlja upornost i inat običnog bračkog čovjeka da prepozna ljepotu života u malim stvarima te iz gotovo ničega stvori nešto dragocjeno", objašnjava Anja Bauer Minkara iz Brandoctora. Osim priznanja za najbolju vinsku ambalažu u Europi 2012. godine, vino Stina vlasnik je bronce s prestižnog natjecanja Art Directors Club, a prošle ih je godine najveći svjetski online distributer vina wine.com uključio u svoj promotivni film.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve