Luksuzni Audijev kabriolet jedan je najljepših modela svih vremena

Autor: Sandra Mikulčić/VL , 26. prosinac 2013. u 22:00
Mekanom sklopivom krovu za otvaranje treba tek 18 sekundi

Novi Audi S3, limuzina s 300 konjskih snaga i quattro pogonom – vrhunac je Audijeve kompaktne ponude.

S modelom A3 Cabriolet Audi je svoju kompaktnu seriju zaokružio na četiri člana. Za luksuzni model otvorenog krova iz Audija kažu da je jedan od njihovih najljepših modela svih vremena. Na tržištu će se naći tijekom proljeća 2014. godine, jednako kao i druga poslastica koju nam je njemački premium proizvođač predstavio u Monte Carlu.

 

30,5tisuća

eura Cabrio stoji u Njemačkoj, a cijene za Hrvatsku još nisu poznate

Jedan od najsportskijih kompaktnih automobila na tržištu – novi Audi S3, limuzina s 300 konjskih snaga i quattro pogonom – vrhunac je Audijeve kompaktne ponude. Njegov 2,0 TFSI uz 300 konjskih snaga nudi i 380 Nm okretnog momenta. Ovaj četverocilindrični motor visokih performansi kombinira jako napredne tehnologije za povećanje učinkovitosti – dvostruko ubrizgavanje goriva, ispušnu granu integriranu u glavu motora, Audi valvelift sustav i modul rotacijskog ventila za upravljanje toplinom. Za sprint do stotke limuzinski S3 utroši samo 4,9 sekundi. Maksimalna brzina elektronski je ukroćena na 250 km/h. Moćan agregat uparen je sa 6-brzinskim S tronic mjenjačem. Zvuči gotovo nevjerojatno, ali proizvođač je prosječnu potrošnju deklarirao na 6,9 l/100 km.

Agresivan izgled
Karoserija S izvedbe je 25 mm niža od one kod serijske A3 limuzine. Električki potpomognut progresivni servo sustav upravljanja mijenja svoj prijenosni odnos, što olakšava upravljanje u različitim situacijama. Profilirana sportska sjedala i instrumenti sa sivim pokazivačima detalji su koji u interijeru naglašavaju S3. Izvana, S3 se od obične limuzinske izvedbe razlikuje po modifikacijama na odbojnicima, singleframe rešetki, usisnicima zraka, kućištima vanjskih zrcala, bočnim pragovima i stražnjem spojleru. Četiri ovalne cijevi ispušnog sustava s kromiranim završecima integrirane su u stražnji difuzor. Naglašeno agresivan izgled ističu i prednja svjetla u istom tonu, koja su jednaka i kod kabrioleta. Tehnički gledano A3 Cabriolet također je u vrhu klase. Donosi nove motore, umreženost i visokoučinkovite sustave za pomoć u vožnji. Sustav putnog računala s programom za učinkovitu vožnju i sustav za određivanje razine pažnje vozača već su dio serijske opreme. U odnosu na prethodnika, A3 Cabriolet duži je i širi, ali niži. Međuosovinski razmak povećan je na 260 cm, pa putnici straga imaju više mjesta. Prtljažnik nudi 60 litara više i lakši utovar.

Tri novorazvijena motora
Od uvođenja na tržište nudit će se i tri novorazvijena motora. Dva TFSI agregata nude 140 i 180 KS, a 2,0 TDI motor razvija 163 konja. U Njemačkoj A3 Cabrio košta od 30.500 eura. Cijena za Hrvatsku još nije poznata.

Audi A3 Cabriolet

Strogom dijetom skinuo 50 kg

I u novom izdanju Audi A3 Cabriolet zadržao je mekani sklopivi krov, kojem za otvaranje odnosno zatvaranje treba 18 sekundi. Kad je sklopljen, krov u prtljažniku zauzima manje mjesta. Iz Audija ističu da je njihov kompaktni kabriolet zadržao samo mekani krov, dok je sve ostalo redizajnirano. Nove proporcije donijele su mu i kraći prednji prevjes. Iako je duži, 50 je kg lakši od prethodnika. Zvučna izolacija je puno bolja, pa je vožnja sa zatvorenim krovom osjetno ugodnija. Grijanje ugrađeno pod naslon za glavu na prednjim sjedalima omogućava vožnju bez krova i za nešto hladnijih dana. Stražnja zaštita od vjetra smanjuje kovitlanje zraka u kabini, no kad je ona u funkciji nema mjesta za dva putnika na stražnjoj klupi. Zaštita za slučaj prevrtanja sada je skrivena, te se po potrebi izvlači iza stražnjih sjedala.

Komentirajte prvi

New Report

Close