Lana Biondić traži nove partnere za S.fresh

Autor: Marta Duić , 15. rujan 2016. u 22:01
Otkazala suradnju proizvođačima i distributerima kozmetike

Uz nužnu promjenu partnera vjerujem da ću u budućnosti napokon odgovoriti i na brojne upite iz inozemstva, kaže vlasnica kozmetičke linije S.fresh.

Modna dizajnerica Lana Biondić u lipnju je raskinula suradnju s dosadašnjim proizvođačima i distributerima njezine kozmetičke linije S.fresh. Mnogi kupci su bili iznenađeni kada na policama nisu mogli naći njezine proizvode, no Biondić uvjerava kako intenzivmo traže rješenje i kako će se uskoro i na više prodajnih mjesta moći naći proizvodi njene kozmetičke linije.

"U fazi sam potrage i pregovora s potencijalnim novim partnerima s kojima bi podigla razinu poslovanja na profesionalniju razinu. Unatoč uspjehu koji je S.fresh postigao u posljednje dvije godine, konstantne inovacije kojima težim, besprijekorna kvaliteta koja će zadovoljiti moj perfekcionizam kao i izvozne mogućnosti dovele su me do nužnih promjena, a reorganizacija poslovanja se nažalost ne događa preko noći", objašnjava Biondić.

Profesionalni standardi
Kako tvrdi, u Hrvatskoj postoji nekolicina vrlo uigranih proizvođača prirodne kozmetike koji se drže profesionalnih normi te branše i etike ozbiljne suradnje.  Napominje i kako je pravilnik EU o proizvodnji prirodne kozmetike definirao zahtjevnije standarde proizvodnje i registracija. "Uz nužnu promjenu partnera vjerujem da ću u budućnosti napokon odgovoriti i na brojne upite iz inozemstva. Maloprodajni lanci s kojima sam dosad surađivala, poput dm-a, Bipe, Farmacia ljekarni i drugih specijaliziranih prodavaonica bili su i više nego zadovoljni prodajnim ostvarenjima koja su dostizala i 250 posto rasta, pa nema razloga da se S.fresh uskoro ne vrati na police.

 

Biondić

Intenzivno tražim rješenje, ali reorganizacija poslovanja ne događa se preko noći.

No ovaj put osvježenih formula te dostupniji, nadajmo se i kroz više prodajnih kanala", kaže Biondić. Biondić otkriva i kako je već bilo pokušaja kopiranja njezine kozmetičke linije, čak su to nedavno pokušali i najuži suradnici, a u zaštiti svojih prava i interesa jedan slučaj je i prijavila. "Možete pokušati kopirati pakiranja i boju etiketa, staviti slične sastojke ili mirise, ali original je vizija, ideja, prepoznatljiva kvaliteta, dobar ukus, estetika i vrlo je osoban. Moja je kozmetička linija stoga vrlo personalizirana i to je nemoguće kopirati, a onaj tajni sastojak, u mom slučaju, isključivo sam – ja˝, tvrdi Biondić.

Rijeka upita
Kako kaže, najteže joj je palo cijelo ljeto odgovarati na upite kupaca putem društvenih mreža, koji su bili u potrazi za svojim S.fresh favoritima i vjeruje kako će uskoro pronaći nove proizvođače koji će ispuniti njezine ambicije jer, kako kaže, reputacija S.fresh brenda postavlja visoke kriterije.  "S.fresh je cjenovno dostupna linija i napravit ću sve što je u mojim mogućnostima da tako i ostane. Proizvodi moraju živjeti, nikako ne smiju postati žrtve", zaključuje Lana Biondić.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Wtf?
Zašto je prekinula suradnju?

New Report

Close