Kreativne strategije za poslovni uspjeh

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Tijekom svog kratkog kreativnog života Wolfgang Amadeus Mozart je napisao više od 600 glazbenih djela.

Rembrandt je naslikao oko 650 slika i 2000 crteža

Picasso je napravio više od 20000 djela

Shakespeare je napisao 154 soneta

Neki su bili vrhunski, a neki su bili jednostavno loši.

7 ključnih teza i savjeta kreativnosti na poslu:

  1. Kreativno razmišljanje je posao.
  2. Naš mozak nije kompjuter. 
  3. Ne postoji samo jedno pravo rješenje. 
  4. Nikad nemojte stati na prvoj dobroj ideji. 
  5. Vjerujte svojim instinktima.
  6. Ne postoji neuspjeh.
  7. Naučite nekonvencionalno razmišljati.

Thomas Edison je stvorio 3000 različitih ideja za sustav osvjetljavanja prije nego je provjerio njihovu praktičnost i ekonomičnost.

Kreativni ljudi:

  • Imaju znanje
  • Marljivi su
  • Stvaraju mnoštvo ideja
  • Žude za uspjehom
  • Ustrajni su i specifični

Budite uspješni, učinkoviti i kreativni, naučite postaviti ciljeve pomoću kreativnih alata.

Usvojite nove, inovativne načine kreiranja poslovnih ciljeva koji podižu poslovnu učinkovitost.

Ako želite znati:

  1. kako vrhunski profesionalci postavljanju svoje ciljeve
  2. što su SMART ciljevi
  3. 5 osnovnih uvjeta za ostvarenje ciljeva
  4. kako biti kreativni kao Walt Disney
  5. kako instalirati ciljeve u osobnu budućnost

pridružite nam se na jednodnevnom seminaru. Seminar je namijenjen managerima, vlasnicima tvrtki, partnerima, direktorima, rukovoditeljima, projektnim menadžerima i voditeljima timova svih razina u organizaciji.

Predavačica D. Mladenović je internacionalni NLP Master trener i Coach. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Autor je NLP knjige za osobni rast i razvoj. Održala je više stotina edukacija. Svi polaznici seminare su ocjenili sa najvišim ocjenama. Posebno se ističu specijalizirane edukacije za stres management i učinkovitu komunikaciju sa najzahtjevnijim sugovornicima.

Naziv seminara: "Kreativne strategije postavljanja poslovnih ciljeva" 

Datum održavanja: 7.3. 2018. godine u Zagrebu

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve