Knjigom Superbrands zaokružili uspješnu godinu

Autor: Poslovni dnevnik , 25. studeni 2015. u 22:00
Ivana Jelač, Mateja Solomun i Lea Brezar

Predstavili redizajnirano izdanje knjige, dodijelili priznanja u stipendiju te iznijeli ambiciozne planove.

Superbrands Hrvatska predstavio je redizajnirano izdanje Superbrands knjige, dodijelio priznanja te stipendiju studentici iz SOS dječjeg sela Mateji Solomun.

Zaokuružili su tako uspješnu poslovnu godinu tijekom koje su uveli brojne novitete. Stručno vijeće Superbrands 2015 ocijenilo je 670 brendova, uveli su istraživanje tržišta, uz angažman agencije Hendal, kao temelj ocjenjivanja Superbrandova od strane potrošača. Knjiga Superbrands kruna je projekta, a sadržava priče o stvaranju brendova i njihovu oblikovanju u percepciji potrošača. Ti brendovi su: Antena Zagreb, Arena Centar, CineStar, City Center one, Crveni nosovi, Di Caprio by Varteks, Dietpharm, Edward Bernays, Meggle, Mustela, Poslovni dnevnik, Pulski filmski festival, Večernji list, Žena.hr i Lado.

"Superbrandovi su brendovi koji se doista ističu među sličnim proizvodima ili uslugama u sve većoj ponudi na tržištu i postoji razlog zbog kojeg će kupac odabrati upravo njih. Godinama su gradili jedinstvenost svoje robne marke i to je ono što ih čini prepoznatljivima", izjavila je Vesna Sekalec, direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju.

Zagrebačka agencija Dhar Media media i njezina sestrinska tvrtka Ideja vlasnici su službene licencije za Superbrands Hrvatsku i Sloveniju. "Iza nas je godina postizanja svijesti o neovisnom autoritetu za brending koji u Hrvatskoj djeluje cijelo desetljeće. Dogodine slavimo tu obljetnicu i u nju ćemo krenuti 'skokom u dalj' i lansirati se još bliže struci", istaknula je Lea Brezar, direktorica Dhar medie. 

Komentirajte prvi

New Report

Close