Osvoji knjigu “Eros prodaje”

Autor: Poslovni.hr , 21. travanj 2017. u 13:43
Foto: Fotolia

„Znanje i ljubav se najbolje umnožavaju diobom s drugima“- Vinko Vukadin

Autor knjige "Eros prodaje" Vinko Vukadin

Nakon bogatog obrazovanja, magisterija na dvama područjima – teologiji i filozofiji – poslovnog i životnog iskustva na toliko širokom polju interesa, prihvatio se onog najkreativnijeg u ovoj zemlji – politike.

Vinko Vukadin je angažiran kao HDZ-ov medijski trener kojeg je šef stranke uposlio za stilsko oblikovanje stranačkog imidža. Možda najvažnija stvar koju političari od njega mogu naučiti je kako odabrati poveznice između života publike i vlastite organizacije i poruke. Nesebično prenosi znanje I na mlađe generacije. Ističe se njegov projekt političke akademije pod imenom POMAK, a cilj mu je besplatno školovanje za mlade hrvatske političare. 

Stekao je diplomu kod jedne od vodećih svjetskih zvijezda motivacijskog govorništva Briana Tracya, na njegovoj školi Brian Tracy Corporate University, ima 15 godina iskustva menadžmenta u financijskoj industriji te je, uz više od 500 seminara ne teme prezentacije i retorike, prodaje, komunikacije i sličnog, izdao i knjigu koja samim naslovom otkriva njegovu strast za posao kojim se bavi – 'Eros prodaje'.

Kako kaže V. Vukadin “što više dijelimo ljubav to nas više vole, što više dijelimo znanje to nas više prepoznaju kao osobu koja ljudima pomaže. A najbolje što se čovjeku može dogoditi je da je okružen ljudima koji vole i ljudima koji su pametni. Najveći uspjeh je kad tvoji nekadašnji učenici ili djelatnici postanu još bolji, jer uvijek možeš s ponosom reći da si i ti bio jedan mali kamenčić u njihovom mozaiku uspjeha.”

Autor V. Vukadin koristeći svoje praktično znanje menadžera prodaje kroz edukacijske procese pretače svu svoju energiju u ovu knjigu jer prodaja je umjetnost koju svi mi u sebi nosimo. Ona je filozofija i životni stil. Ona je kao ljubavna umjetnost, ako želite biti sretni morate prepoznati potrebe drugoga i te potrebe težiti zadovoljiti na način kako to drugi očekuje, a ne kako odgovara vama. Tek kad zadovoljite drugu osobu (kupca) vi ćete sami postati sretni, pa polazeći od svog dugogodišnjeg praktičnog i teoretskog iskustva autor u knjizi u centar stavlja prodavača (prodajnog djelatnika).

Dobar prodavač jednostavno radi, on izlazi na teren i ugovara sastanke, trudi se i bori. On to ne može ako nema neke osnovne pretpostavke: 
– dobar prodavač mora biti ponosna osoba 
– dobar prodavač mora voljeti svoj poziv – mora ga zavesti eros prodaje 
– dobar prodavač mora stalno učiti komunicirati 
– dobar prodavač mora govoriti jezikom stranke (kupca)".

Tek kad ste kao prodavač otkrili ljepotu svog poziva, kad vas je očarao eros prodaje, i zaveo vas svojim jedinstvenim putem podizanja i padova, tek onda ćete u prodaji imati uspjeha.
Stoga, ova knjiga nije najbolja koju ste čitali, no ona je jedna od onih koje će vam pomoći da poboljšate svoj posao, da više zavolite prodaju, i da budete sretniji. Ona će vam pomoći ako sami u sebi otkrijete ono što u njoj tražite.

Knjiga je namijenjena svima koji u neposrednom kontaktu prodaju proizvode, usluge ili rješenja. Prije svega to su trgovci, prodavači, zastupnici, komercijalisti itd., a cilj joj je da vas upozna s različitim pristupima klijentima u različitim prodajnim situacijama.

Poslovni dnevnik poklanja jedan primjerak knjige čitatelju koji napiše najkreativniji odgovor na pitanje Koju osobinu treba imati prodavač da bi bio uspješan? 

e-mail adresa: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr 

Nagradni natječaj traje od 14.04.2017. do 04.05.2017. 

Poslovni dnevnik vas poziva da sudjelujete na iznimno poučnom Prodajnom treningu koji će predavač Vinko Vukadin održati 19.svibnja 2017. s početkom u 10 sati.

Rezervirajte svoje mjesto OVDJE. Broj polaznika je ograničen. Ne propustite. Prijavite se za sudjelovanje. 

Ciljevi seminara:

  • Spoznaja o vlastitom tipu osobe će sudionicima pomoći u otkrivanju vlastitih prednosti i eventualnih nedostataka u prodaji
  • Sudionici će naučiti jednostavno i brzo prepoznavati različite tipove kupaca
  • Sudionici će naučiti odabrati Tipo-logične argumente za svoje proizvode
  • Sudionici će biti u stanju karakteristike proizvoda pretvoriti u prednosti za kupca
  • Sudionici će ući u tajnu prodajne prezentacije pomoću virtualnog kovčega 

 

 

 

 

 

 

 

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close