Kako primiti negativnu kritiku?

Autor: Poslovni.hr , 09. listopad 2016. u 09:00
Foto:Fotolia

Feedback ( Povratna informacija) Negative povratne informacije dio su poslovanja. Kako se nosite sa negativnom povratnom informacijom? Znate li uputiti povratnu informaciju na adekvatan način jer upravo to pridonosi uspjehu tvrtke u kojoj radite i uspjehu vas kao pojedinca.

Kako kritiku pretvoriti u priliku za učenje:

  1.  osvijestite svoje tjelesne i emocionalne reakcije na kritiku  (duboko disanje)
  2. poslušajte što vam je zapravo rečeno i pokušajte prepoznati priliku za promjenom
  3. zahvalite na upućenoj kritici i pronađite nova rješenja
  4.  negativne ljude i osobe kritizere držite na distanci i branite svoje granice
  5.  svog unutarnjeg kritičara utišajte razvojem samopoštovanja prema sebi

Pokušajte shvatiti kritiku i prihvatiti je, tada ste već na pola puta do uspjeha. Nastojite destruktivnu kritiku pretvoriti u konstruktivnu i uspjeh vam je osiguran.

Kako dati povratnu informaciju zaposleniku i zašto je to važno pročitajte u članku OVDJE

Prijavite se za sudjelovanje na radionici "Davanje povratne informacije zaposlenicima" OVDJE

Koje su teme radionice?

– svrha i strategija upravljanja učinkom zaposlenika
– upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
– faze (ciklus) i elementi strukturiranog sustava upravljanja učinkom
– vrste i proces postavljanja godišnjih ciljeva zaposlenicima
– feed forward: komunikacija timskih i individualnih ciljeva
– prepreke, tipične greške u interpersonalnoj komunikaciji i kako ih izbjeći
– pohvala ili konstruktivna kritika?
– praćenje učinka zaposlenika i davanje povratne informacije ovisno o tipu zaposlenika
– osobni komunikacijski stil menadžera i izazovne situacije
– kako motivirati zaposlenike za izvrstan učinak

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Tel: + 385 1 6326 085

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close