Kako povećati posjete frizerskom salonu

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 29. ožujak 2018. u 22:00
U regionalnom finalu nastupilo je šest hrvatskih studentskih timova

Pobjednički tim s Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu predstavljat će regiju na svjetskom natjecanju u Parizu.

L'Oreal Brandstorm naziv je internacionalnog studentskog natjecanja s tradicijom održavanja duljom od četvrt stoljeća i natjecanja koje je u svojoj regionalnoj inačici održano krajem ožujka i u zagrebačkom Kongresnom centru Forum.

Pred sudionike je postavljen zadatak da povezivanjem novih usluga, digitalnih rješenja, kao i korištenjem povezanih tehnologija osmisle profesionalni salon budućnosti. Time se tražio odgovor na potencijalni 'problem' ove industrije nedavno uočen u istraživanju provedenom u Americi, Italiji, Francuskoj i Njemačkoj koje je pokazalo da učestalost posjeta frizerskom salonu u posljednje vrijeme opada. Tom su prilikom kreativne i inovativne ideje predstavili članovi 10 timova iz Hrvatske i Srbije, dok je pobjedničkim timom proglašen The Charmers s Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu koji će predstavljati regiju na svjetskom natjecanju u Parizu u svibnju.

Šest timova iz Hrvatske okupilo je studente s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, dva tima su bila s Rochester Institute of Technology Zagreb (RIT), uključeni su bili i Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, kao i Ekonomski fakultet u Zagrebu, Grafički fakultet te Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta.  "Tijekom svog postojanja Brandstorm je postao izuzetno važnom platformom okupljanja i povezivanja talentiranih i ambicioznih mladih ljudi, ali i snažan kanal koji pronalazi i privlači najbolje studente diljem svijeta.

 

10 timova

iz Hrvatske i Srbije predstavilo je svoja rješenja na natjecanju

Porast broja prijava svakako svjedoči o tome kako postoji interes prema ovakvoj vrsti nadmetanja među mladima te se nadamo da ćemo svojim primjerom potaknuti i ostale kompanije da organiziraju slična natjecanja. Važnost ovog projekta je i u tome što, osim kreativnog razmišljanja, potiče i danas izuzetno važan poduzetnički duh među proaktivnom studentskom populacijom koja često nema priliku predstaviti svoje ideje", komentirala je generalna direktorica L'Oreala za regiju Adria-Balkan Brigitte Streller.

Timovi su za svoje projekte i prezentacije mogli osvojiti maksimalno 100 bodova, pri čemu inovativnost odnosi 30 posto ocjene, korisnost dodatnih 30 posto, na primjenjivost odlazi 20 posto te mogućnost modifikacije još 20 posto. Broj prijavljenih studenata iz godine u godinu sve je veći, pa se tako na ovogodišnjem svibanjskom finalu u Parizu očekuje gotovo 35 tisuća studenata iz preko 70 zemalja. 

Komentirajte prvi

New Report

Close