IKEA: Većini Zagrepčana dan počinje prije 6:30

Autor: Poslovni.hr/Hina , 23. veljača 2015. u 14:20
Foto: Grgur Žućko / Pixsell

Radi boljeg razumijevanja jutarnjih potreba IKEA je “zavirila” i u domove stanovnika Berlina, Londona, Moskve, Mumbaija, New Yorka, Pariza, Šangaja i Stockholma.

Većini Zagrepčana dan počinje prije 6,30 sati, a najdraži im je doručak kava ili čaj, rečeno je u ponedjeljak u IKEA-i na predstavljanju rezultata istraživanja "Život kod kuće o jutarnjim navikama i ritualima građana Zagreba i okolice".

Radi boljeg razumijevanja jutarnjih potreba IKEA je "zavirila" i u domove stanovnika Berlina, Londona, Moskve, Mumbaija, New Yorka, Pariza, Šangaja i Stockholma.

Rezultati istraživanja su pokazali da za više od polovice građana Zagreba i okolice dan započinje prije 6,30 ujutro, za razliku od drugih svjetskih metropola. Nešto više od trećine Zagrepčana ujutro doručkuje, dok u drugim metropolama u prosjeku doručkuje čak 62 posto građana. Prioritet za više od 60 posto građana Zagreba je ispijanje kave ili čaja u jutarnjim satima.

Jutarnje tuširanje dio je dnevnog rituala za 45 posto Zagrepčana, što je manje od svih svjetskih metropola obuhvaćenih istraživanjem, osim Šangaja.

Kad je u pitanju pokazivanje naklonosti prema ljudima s kojima stanuju, 8 posto Zagrepčana se ujutro grli u krevetu, 9 posto ih vodi ljubav, a više od 40 posto razgovara s partnerom.

Ujutro se s djecom igra 5 posto Zagrepčana, dok ih nešto više od trećine poljubi ili zagrli svoje dijete. Šminkanje je prioritet za 7 od 10 Zagrepčanki, a na odabir odjeće stanovnici Zagreba u prosjeku potroše 5 minuta.

Magistrica psihologije Sunčana Rokvić ističe kako su kroz istraživanje utvrđene brojne razlike među ljudima, što je sasvim normalno. "Umjesto da se pokušavamo ukalupiti u neke nametnute ili preporučene standarde, možemo posegnuti za rješenjima u okolini i ambijentu koja su prilagođena našim potrebama i navikama, te vlastitim izborima upravljati bitnim sferama naše svakodnevice", naglašava Rokvić.

Detaljni rezultati istraživanja jutarnjih navika i rituala građana u osam svjetskih metropola mogu se pogledati na lifeathome.ikea.com.

Komentirajte prvi

New Report

Close