Hrvatska moda probija se na američkom tržištu

Kreacije sestara Šopar-Rebić inspirirane rodnim Pagom hvali magazin Monocle Kreacije sestara Šopar-Rebić inspirirane rodnim Pagom hvali magazin Monocle

Michelle Grgurev, partnerica Borova za Američko tržište u Zagrebu je organizirala snimanje nove kampanje za popularne tenisice.

Domaći  modni brendovi Startas i SOPAR uspješno se probijaju na američko tržište i dobivaju pohvale i priznanja iz modnog svijeta. Helena Šopar, hrvatska manekenka svjetske karijere, odlučila zakoračila je ovog ljeta u dizajnerski svijet.  Šopar je sa sestrom Tamarom Rebić osnovala modni brend SOPAR, a nakon što su započele novi biznis, priznanja iz modnog svijeta im ne nedostaje.

Naime, svjetski poznati časopis Monocle, koji izlazi deset puta godišnje uz godišnju nakladu od milijun primjeraka, uvrstio je njihovu "Novaljka" košulju na stranice o modi i stilu. Osim što je brend ovom objavom postigao uspjeh, tu su košulju nedavn nosili su i Victoria's Secret modeli. Sestre kolekcije smišljaju zajednički, a odjeća se proizvodi u Hrvatskoj od talijanskih materijala. Budući da su odrasle u Novalji na Pagu, otok im je poslužio kao velika inspiracija stoga ne čudi da se kroz brend provlači ručno rađena paška čipka.

Trenutno rade na zimskoj kolekciji koja će se također bazirati na ručno rađenim detaljima inspiriranim Pagom. Startas tenisice godinama se nalaze na policama modno osviještenih dama u lijepoj našoj, a nakon objava u Vogueu i brojne Amerikanke su postale fanovi brenda.  "Osluškujući što američko tržište treba, naša partnerica Michelle Grgurev, angažirala je ekipu u Zagrebu kako bi odradili novu kampanju.

Porijetkom Hrvatica, uvijek se rado okreće Hrvatskoj i našim posebnostima i ljepotama koje se vide na samoj kampanji", kaže Martina Tomljenović, voditeljica sektora za marketing i istraživanje tržišta u Borovu. Tomljenović otkriva kako je kampanja zasad namijenjena samo za američko tržište i to za kolekciju jesen 2016. "Još jednom nam odlične vijesti i pozitivna energija dolazi iz Amerike. Oni prepoznaju naš proizvod i sve što ga sačinjava, ručna izrada, prirodni materijali i ta jedinstvenost da je napravljen baš u Hrvatskoj", poručuje Tomljenović.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!