Hrvatska kreativna priča na Weekend Media Festivalu

Foto: PR Foto: PR

Izložit će se svjetski nagrađeni projekti nastali u 20 godina suradnje Adrisa i kreativne agencije Bruketa&Žinić&Grey

Tijekom Weekend Media Festivala u Rovinju, u Galeriji Adris će se otvoriti izložba komunikacijskih projekata Adris grupe, proizašlih iz njihove dvadesetogodišnje suradnje s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey. Posjetitelji izložbe imat će priliku ući u jednu hrvatsku priču o kreativnosti kao nužnom alatu za uspjeh na globalnome tržištu. Izložbu čine dvadeset i četiri svjetski nagrađena projekta za Adris, Maistru, Cromaris, Zakladu Adris i Croatia osiguranje.

„Adris grupa svjesno je izložena riziku kreativnosti. Držimo da prolazi vrijeme tradicionalnih rješenja u gospodarstvu i da, premda presporo, dramatično presporo, i hrvatsko gospodarstvo ide prema kreativnoj ekonomiji u kojoj je dizajn bitan, kadšto i odlučujući, za povećanje konkurentnosti i dodavanje vrijednosti tvrtki na globalnom tržištu. Kako bismo u tom poslu bili što učinkovitiji, moramo, i unatoč riziku, biti otvoreni novim znanjima, inovativnim i kreativnim rješenjima te prihvatiti suradnju poduzetnika i dizajnera“, kazao je Predrag Grubić iz Adris grupe.

„Kada govorimo o doprinosu Adris grupe i studija Bruketa&Žinić(&Grey) javnoj domeni, svakako treba istaknuti “produženu slobodu” dizajnerske scene te doprinose vizualnoj kulturi, ali za suvremeni hrvatski kontekst još je važnija upotreba korporacijskih kanala za komuniciranje temeljnih društvenih vrijednosti u vremenima u kojima one sve više bivaju dovedene u pitanje“, napisao je Maroje Mrduljaš u izložbenom katalogu.

Izložbu će biti moguće pogledati tijekom trajanja Weekend Media Festivala od 20. rujna (15—21h) pa sve do 20. listopada (18-22h), a ulaz je slobodan.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve