Hrvati otkrili što ima veliki utjecaj na izbor čokolade

Autor: Poslovni.hr , 24. studeni 2017. u 10:16
Foto: Thinkstock

Kada se bira između domaćih i uvoznih proizvoda, većina ispitanika (63,5%) bira čokoladne proizvode domaćih proizvođača, dok 36,5% češće kupuje čokoladne proizvode stranih proizvođača.

Istraživanje o konzumaciji čokolade proveli su Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal tijekom rujna 2017. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina.

Za 10% građana čokolada je dio svakodnevne prehrane, a jednak broj navodi da je konzumira rijetko, svega nekoliko puta godišnje. Vrlo mali broj (2,6%) ističe pak da čokoladu uopće ne konzumira.

Čokoladne table preferirani su izbor konzumenata čokolade – najčešće ih konzumira 91,3% građana. Ostali čokoladni proizvodi imaju male udjele pa tako 5,2% ispitanika konzumira praline, dok čokoladne prutiće konzumira 3,5% ispitanika.

Kada se bira između domaćih i uvoznih proizvoda, većina ispitanika (63,5%) bira čokoladne proizvode domaćih proizvođača, dok 36,5% češće kupuje čokoladne proizvode stranih proizvođača.

Više od polovice ispitanika (58,9%) navodi da cijena ima velik utjecaj na njihov izbor čokolade te da kupuju isključivo čokolade na akciji, dok 41,1% građana uvijek kupuje istu marku čokolade bez obzira na akcije.

Komentirajte prvi

New Report

Close