Gastrofej je izvrstan projekt

Sudionici i partneri treće sezone okupili su se na dodjeli priznanja koja se održala na pobjedničkom imanju/PIXSELL Sudionici i partneri treće sezone okupili su se na dodjeli priznanja koja se održala na pobjedničkom imanju/PIXSELL

Sudionici i partneri treće sezone okupili su se na dodjeli priznanja koja se održala na pobjedničkom imanju.

Na završnoj svečanosti natjecanja Gastrofej 5. veljače žiri je proglasio pobjednika ovogodišnjeg natjecanja - seoski turizam Kezele te dodijelio priznanja za sudjelovanje i nagrade svim finalistima. "Stvarao sam ovo gospodarstvo godinama, a kako vrijeme ide, tako i ja polako završavam svoju turističku priču, a ovo priznanje je kruna toga", rekao je Dragutin Kezele, "senior" vlasnik seoskog turizma Kezele koji poslovanje sve više prepušta sinu Janku.

Podrška partnera
Pod generalnim pokroviteljstvom PBZ Carda te partnera projekta Volkswagen Hrvatska i Belja, cilj Gastrofeja 2014. bio je pronaći seosko domaćinstvo koje nudi mogućnost održavanja svakodnevnih, ali i višednevnih okupljanja poslovnih ljudi, organiziranih team buildinga, smještaj i opuštenu atmosferu uz bogatu i autohtonu gastronomsku ponudu. "U Hrvatskoj trebamo više pisati o obiteljskim poljoprivrdnim gospodarstvima i seoskom turizmu. Sve lijepe poduzetničke priče nama su zadnimljive", poručila je Andrea Borošić, direktorica Poslovnog dnevnika.

Stručni žiri koji koji čine predsjednik Veljko Barbieri te predstavnici PBZ Carda i Poslovnog dnevnika imao je težak zadatak između 51 prijavljenog odabrati osam finalista. "Za promjenu, ovogodišnji Gastrofej fokusirao se na seoski turizam. Ovo je bio velik iskorak u promociji tradicije, izvornosti u gastronomiji i vinarstvu", poručio je Damir Milinković iz PBZ Carda. Odabrani finalisti bili su seosko gospodarstvo Ivica i Marica, seoski turizam Kezele, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Kolarić, seosko imanje Lojzekova Hiža, seoski turizam Pirak, seosko imanje Zlatni Klas Otrovanec, agroturizam Jadruhi i obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Skelin.

Seoski turizam Kezele postoji od 2001.godine, a bez potpore Ministarstva turizma i Zagrebačke županije njihova priča ne bi bila tako uspješna. "Kezele je jedan od rijetkih koji godinama sjajno radi, a mi s njim surađujemo te ga podupiremo od 2003. godine. Ovu nagradu pripisujem šarmu njihove obitelji te njihovim karakternim osobinama koje su gosti prepoznali i doista me raduje što će tradiciju nastaviti njihov sin Janko", poručila je Vesna Rajković, načelnica sektora u Ministarstvu turizma. 

Veliki potencijal
Seoski turizam Kezele svoju ponudu obogaćuje u skladu s potrebama i željama svojih gostiju, a obiteljsku tradiciju i planove za budućnost osmišljava i nastavlja Janko Kezele, mladi gazda imanja. "Gastrofej je izvrstan projekt i sjajno je što ste ukomponirali seoski turizam kao potentnu granu turizma u Hrvatskoj. Posebna nam je čast što su i zahtjevniji gosti iz poslovnog svijeta prepoznali našu kvalitetu", ponosno tvrdi Janko Kezele.

Ovo gastronomsko nadmetanje na koje se prijavilo pokazalo je kako je moguće pronaći ugostiteljski i ruralni ambijent koji zadovoljava sve odrednice poslovnog i gastronomskog utočišta. "Pobjednik je jedan, svi ostali su drugi, a presudile su doista nijasne", poručio je  na svečanoj dodjeli gastro ekspert Veljko Barbieri. Uz Gastrofej koji se organizira treću godinu zaredom Barbieri, sponzori i Poslovni devnik potpomagli su popularizaciju mnogih segmenata ugostiteljstva i gastronomije. "U ove tri godine proputovali smo cijelu Hravtsku i dotaknuli sve grane koje imaju potencijal. Uz malu podršku puno toga se može postići", zaključio je Barbieri. 

Pregled dana
Pogledaj sve