FOTO: Nakon New Yorka, Zagreb drugi grad na svijetu sa LG samoposlužnom praonicom rublja

Autor: Poslovni.hr , 30. svibanj 2015. u 10:29
Foto: Petar Glebov / Pixsell

Prva LG Laundry Lounge praonica rublja na svijetu otvorena je u New Yorku 2012. godine, a druga jučer u Zagrebu, u Heinzelovoj 60.

Laundry Lounge Zagreb dizajnerska je samoposlužna praonica, opremljena najmodernijim LG uređajima. Vlasnica praonice, Adriana Filipan Dobrić provela je dvadeset godina u hotelijerstvu, u prestižnim lancima poput Hiltona, u Hrvatskoj i inozemstvu. Ideju za pokretanjem samoposlužne praonice rublja dobila je u Londonu, međutim, čekala je da hrvatsko tržište sazre. Nakon dužeg istraživanja uvjerila se da su LG aparati najbolji izbor za ovu vrstu usluge i to je bio prvi korak prema franšizi, a sve ostalo odradila je tvrtka Bijeli svijet, davatelj franšize za Hrvatsku.

Isplativost investicije u prvih 12 mjeseci

Bijeli svijet naime osigurava sve neophodne strojeve i pruža pomoć pri planiranju poslovanja, odabiru lokacije, opremanju interijera, održavanju strojeva te daje čak i marketinšku i prodajnu potporu. Primatelj, pak, treba pronaći prostor od najmanje 30 četvornih metara, a vizualni identitet strogo je definiran te se uređenje lokala radi po uputstvu davatelja franšize. Izračun pokazuje da se investicija može isplatiti već u prvih 12 mjeseci poslovanja ako se u posao kreće s četiri perilice i četiri sušilice rublja. U zagrebačkom Laundry Loungeu ih je upravo toliko. Osim toga, korisnicima je osiguran tablet za korištenje, besplatan internet i TV, aparati za kavu i sokove, kutak za djecu, stalak s punjačima za mobitele i besplatna parkirna mjesta.

New York – Zagreb – Zadar

Jednostavne brendirane dizajnerske praonice opremljene novom generacijom tehnološki usavršenih uređaja s malom potrošnjom vode i energije su najnoviji svjetski trend. «U takvim se praonicama, za razliku od postojećih kemijskih čistionica i praonica ljudi osjećaju ugodnije i rublje im je kvalitetnije i brže oprano.», kaže Mario Martinek, direktor tvrtke Bijeli svijet. Prema procjenama, Dalmacija ima ogromni sezonski potencijal za ovakve projekte. Stoga ne iznenađuje podatak da je nakon Zagreba sljedeće Laundry Lounge otvorenje u Zadru. «Prednost ovog franšiznog modela je činjenica da primatelj franšize ne plaća ulaznu niti redovitu naknadu jer su one već uračunate pri kupnji neophodnih strojeva.», ističe Martinek.

Profitabilni poduzetnički pothvat

Osim novog pristupatradicionalnom konceptusamoposlužne praonice kroz LG franšizu, tvrtka Bijeli svijet aktivirala je novi trend u hrvatskom poduzetništvu. Naime, u zadnje dvije godine sudjelovala je u pokretanju 15 praonica u čitavoj Hrvatskoj – od Dubrovnika, Zagreba, Rijeke, Pule, Medulina, Rovinja, Splita i Makarske. Riječ o malim, profitabilnim poduzetničkim pothvatima kakvih se nadamo da će biti sve više.

Komentirajte prvi

New Report

Close