FOTO: Muž i žena sljednici obiteljskog biznisa i ne žele dentalni turizam

Autor: Marta Duić , 13. prosinac 2018. u 22:00
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Marko Miličić i Tamara Žaja Miličić suvlasnici stomatološke klinike njegovog oca Zorana

Stomatološka poliklinika Tim Dent Miličić posluje od 2013. godine. Kad su počeli od zaposlenika je bila Tamara Žaja Miličić, njen suprug Marko Miličić, njegov otac Zoran i jedna medicinska sestra. Prošle godine preselili su se u novi, veći prostor od 300 kvadrata i danas zapošljavaju više od 20 ljudi.

“Naša klinika je po tehnološkoj opremljenosti, educiranosti i po ponudi usluga u rangu sa svjetskim klinikama. Da bismo pružali uslugu koju mi želimo pružati našim klijentima moramo imati svu tehnologiju jer danas klijenti inzistiraju na tome da im je sve na jednom mjestu, od dijagnostike do svih drugih usluga iz domena stomatologije. Nije bilo lako to sve financijski podnijeti, ali smo uspjeli te smo otvorenjem vlastitoga dentalnog laboratorija zaokružili cijelu priču”, objašnjava Tamara Žaja Miličić, suvlasnica Poliklinike Tim Dent Miličić, inače specijalistica stomatološke protetike.

Žaja Miličić ističe kako su kao klinika prepoznati po implantologiji, koju vodi njen suprug Marko i po estetskoj stomatologiji i stomatološkoj protetici koja je njeno područje rada.

Objašnjava kako su poslovanje koncipirali tako da posluju kao poliklinika jer su svi njihovi liječnici specijalisti i svaki specijalist radi svoj segment posla. To se pokazalo kao dobra odluka jer u današnje vrijeme kada se stomatologija brzo razvija, to je najbolji način da se prate trendovi i noviteti. Naime, svaki je specijalist zadubljen u svoje područje i fokusirano ga prati, navode iz ove poliklinike.

‘Hrabri i ludi’

“Suprug i ja smo sami financirali svoju specijalizaciju i imali dovoljno hrabrosti i ludosti ostati raditi u Hrvatskoj, ali nismo požalili”, napominje Žaja Miličić. Kako tvrdi, konkurencija na tržištu je vrlo jaka, puno je ordinacija i većina ih je jako dobra u svom poslu, ali njihov je moto da na konkurenciju treba gledati kao na nešto što vas gura naprijed i čini vas boljima.

Napominje da kad uspoređujemo Hrvatsku s drugim tržištima, naša stomatologija opremljenošću, vrstama usluge, materijalima, educiranošću i tehnologijom može parirati onima najrazvijenijima.

Za trenutačno stanje u hrvatskoj stomatologiji, zaslužan je, tvrdi Žaja Miličić, dentalni turizam koji je podigao ljestvicu standarda i kvalitete u Istri, Zagrebu, a u posljednje vrijeme i u Dalmaciji. Napominje kako Hrvatska polako preuzima dio mađarskog tržišta koje je inače najpoznatije upravo po dentalnom turizmu. Ipak, njihova poliklinika ide u potpuno drugom smjeru.

“Naša ordinacija uopće nije okrenuta dentalnom turizmu, i moram reći da jako dobro poslujemo od svojih stalnih domaćih klijenata, a stranci koje imamo kao klijente su uglavnom naši ljudi koji žive u inozemstvu. Nismo htjeli taj način poslovanja jer to nije onaj tip stomatologije koji želimo raditi. Najviše naših klijenata dolazi po usmenoj preporuci, njih čak 90 posto i oni odmah vide da nam je stalo do posla i do naših pacijenata. Nismo ordinacija koja radi po traci, mi svakog pacijenta pratimo na svakom koraku što je nemoguće raditi ako se odlučite na dentalni turizam”, objašnjava Žaja Miličić.

Edukacije u Njemačkoj i SAD-u

Uz to, Poliklinika Tim Dent Miličić svoje zaposlenike šalje na edukacije u inozemstvo, najviše u Njemačku i SAD i to barem dvaput godišnje.

“To je standard koji želimo zadržati u našoj klinici. Zaposlenici su to prihvatili, a to je bio i jedan od uvjeta zaposlenja kod nas. Ljudi koje ovdje rade vole učiti i vole struku, mi nismo ordinacija koja stagnira. Najteže je naći kvalitetan tim i zadržati ga u današnjim uvjetima na tržištu rada. Baš zato mi ulažemo u naše zaposlenike, stimuliramo ih, motiviramo ih, a u ordinaciji imamo obiteljsku atmosferu na čemu inzistiramo”, kaže Žaja Miličić.

 

100 posto


rasta prihoda zabilježili su ove godine u poliklinici

Njen suprug Marko, specijalist oralne kirurgije, koji je treća generacija stomatologa, nakon djeda i oca stekao je izrazito veliko iskustvo velikim opsegom posla u vlastitoj poliklinici i poslovnoj suradnji s mnogobrojnim vanjskim ordinacijama

“Dentalni turizam je nažalost kod nas počeo poprimati negativne konotacije. Na početku se držala kvaliteta i usluge i materijala i cijena koja je bila prilagođena našem tržištu je u usporedbi s ostalim zemljama bila izrazito povoljna, čime smo privukli velik broj klijenata. Kako je konkurencija počela rasti, tako se počela spuštati kvaliteta i cijene ispod isplativosti. Put kojim smo mi odlučili ići u našem poslovanju je daleko sporiji i teži jer mi tražimo pacijente koji su više platežne moći i kojima je stalo do najviše kvalitete materijala i stručnosti liječnika. Unatoč tome, u zadnje dvije godine bilježimo rast prihoda. Taj rast je ove godine bio sto posto,a najviše ga osjećamo od preseljenja na novu lokaciju i naš cilj je i dalje individualnim pristupom i brigom za pacijenta i vrhunskom kvalitetom zadržati klijente i doći do novih”, zaključuje Marko Miličić.

Komentirajte prvi

New Report

Close