E-poslovanje 2.0

Autor: Stjepan Škramić , 12. prosinac 2012. u 22:00
Pojam e-poslovanja (e-business) nastao je kao marketinški slogan tvrtki iz domene visokih tehnologija

Pojam e-poslovanja (e-business) nastao je kao marketinški slogan tvrtki iz domene visokih tehnologija.

Tijekom dvadesetog stoljeća materijalna bogatstva stvarale su korupcije industrijskog doba.

Uspostavljen je jasan model tvrtke, zajedno s mnoštvom pretpostavki o njezinoj strukturi i načinu poslovanja. Tehnologije marketinga, zasnovane na tisku i elektronskim medijima postale su presudne za stvaranje dobiti. Novi modeli poslovanja temeljeni na mrežama, daju novi ključ za uspješnost u tržišnom nadmetanju i stvaranju bogatstva. Pojam e-poslovanja (e-business) nastao je kao marketinški slogan tvrtki iz domene visokih tehnologija. Novo izdanje knjige "E-poslovanje 2.0" donosi najnovije strategije i tehnike nastale temeljem iskustva prve generacije e- poduzeća. Uz ažurirane informacije o dizajnu aplikacije okvira, knjiga sada nudi više detalja o strategiji i provedbi e- poslovanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close