Dizajniranjem po mjeri izborile naklonost poslovnog svijeta

Autor: Marta Duić , 05. prosinac 2016. u 22:01
Modeli su izloženi u showroomu u Ilici 190

Osnivačice Bura brenda planiraju izaći i na vanjska tržišta, te pokrenuti web shop.

Hrvatski brend Bura bavi se dizajnom, proizvodnjom i prodajom ženske odjeće po mjeri. Kolekcija iza koje stoje Željka Crnomarić i Maja Perić, izložena je u njihovom showroomu u Ilici 190. "Što se tiče posla, naša iskustva su različita.

Željka je umjetnička i kreativna snaga, dizajnira sve naše kolekcije, a ja sam zadužena za poslovanje i marketing. Zajednički nam je afinitet prema hrabrom i nepredvidivom dizajnu, neočekivanim krojevima u kombinaciji samo s najkvalitetnijim materijalima", pojasnila je Maja Perić. Trenutno njihova tvrtka ULTRA BELLUS ima dvoje stalno zaposlenih i mrežu vanjskih suradnika specijaliziranih za pojedina područja jer obje vjeruju da je bolje angažirati profesionalce koji su izvrsni u svom poslu i jednostavno biti miran za pojedini segment. "Vizija našeg brenda je postati sinonim za odvažan dizajn i besprijekornu izradu, te inspirirati svaku ženu da bude slobodna, nepredvidiva i nikad jednolična – baš kao Bura.

Sam brend Bura, baš kao i istoimeni vjetar, ima dva lica. Bura je moćna i silovita, no istovremeno čista i prozračna. Svaki put kad pomisliš da je dobro poznaješ ona te iznenadi nečim neočekivanim. U našim kolekcijama to znači da većina modela imaju odliku čistih krojeva i linija, a onda se jedan ili dva komada izdvajaju hrabrim i nepredvidivim dizajnom, krojem ili materijalom", kaže Perić. Kako kaže, većina njihovih klijentica su poslovne žene koje su prepoznale vrijednost izrade odjeće po mjeri. Osim ženske odjeće, odnedavno imaju i novu uslugu pa izrađuju muške košulje po mjeri. Kad su materijali u pitanju, nikada se ne ograničavaju samo na jednu vrstu materijala, kako kažu, vole se igrati s materijalima, istraživati ih i kombinirati.

 

Perić

Većina naših klijentica su poslovne žene koje su prepoznale vrijednost izrade odjeće po mjeri.

"Neki od materijala koje smo koristili u posljednje dvije kolekcije su viskoza, brokat, čipka, til i kašmir. Međutim, imperativ je uvijek na kvaliteti – za sve naše kolekcije biramo isključivo najkvalitetnije materijale", poručuje Perić. Komadi iz Burine kolekcije mogu se naručiti u showroomu u Ilici 190 gdje sve modele izrađuju po mjeri klijentice, a dijelovi kolekcije dostupni su u veličinama u nekim od multibrand trgovine širom Hrvatske (Tiramol iz Zadra, La Vetrina iz Rijeke, Maya iz Metkovića, Hotel Jure iz Solarisa u Šibeniku te Hotel Olympia iz Vodica) te u multibrand dućanu Polygon iz Salzburga.

"Bura je namijenjena ženama čvrstog karaktera, ženama koje su samopouzdane, koje znaju što žele i koje ne posustaju pred preprekama – baš kao ni Bura. Naše klijentice mahom su poslovne žene visokih standarda koje su prepoznale kvalitetu Bure i koje nam se stalno vraćaju. Izuzetno smo ponosne na činjenicu da dovode i svoje prijateljice i obitelj u Showroom jer je preporuka najbolja potvrda da smo na pravom putu", pohvalila se Perić. Za kraj nam je otkrila kako u bliskoj budućnosti planiraju zaposliti nekolicinu novih ljudi, prvenstveno u proizvodnji. Također, željele bi se proširiti na vanjsko tržište, a posebno im je zanimljivo zapadnoeuropsko. Osim toga, u planu im je i pokretanje web shop i otvaranje maloprodajne trgovine u centru Zagreba. 

Komentirajte prvi

New Report

Close