Naše dizajnerske kozmetičke linije na putu osvajanja stranih tržišta

Autor: Marta Duić , 09. veljača 2016. u 16:10
Lana Biondić

Obje dizajnerice odlučile su se u novu branšu zakoračiti s prirodnom, kozmetikom koja je globalni hit.

Modne dizjanerice Lana Biondić i Đurđica Vorkapić, koja stoji iza proslavljenog domaćeg brenda Hippy Garden, odlučile su se odmaknuti od mode i na tržište plasirale svoje kozmetičke linije. Poput mnogih svjetski renomiranih modnih imena, i ove dame kreirale su brendove prirodne kozmetike kojima osvajaju naše tržište, a ciljaju i na inozemno.

"S.Fresh je sve ono što sam tražila za sebe samu, a s obzirom na to da takva kozmetička linija nije postojala, morala sam je sama izmisliti. Njegujem se kozmetikom od svoje 12 godine i vratila sam se na sam suštinski početak, a to uključuje činjenicu da je dobar scrub, peeling ili polish ovisno o dijelu tijela i dobu godine, najvažnija osnova jer, ako su vam pore nečiste ili preopterećene ne mogu više upiti ništa i lice postaje umorno i ugašeno. Nakon što se pore očiste moraju upiti nešto što ih duboko hrani i prirodno je, poput maslaca i eteričnih ulja i na kraju sve to ne mora stajati previše, mora izgledati lijepo, a zašto ne bi bilo i izvorno hrvatsko? Tako se rodio S.Fresh koji sada već kroz prodajne mreže dm-a, web shopa te odabranih maloprodaja dostupan diljem Hrvatske", pojasnila nam je ideju Lana Biondić.

 

Vorkapić

Prvi smo modni brend koji u svom asortimanu ima i 100% prirodnu kozmetiku, već radimo na novoj liniji.

Logičan slijed
Hippy Garden kroz dizajn i modno izražavanje posluje više od 15 godina stoga Đurđica Vorkapić kaže kako je bilo neminovno da u jednom trenutku sam brend počne zahtijevati oplemenjivanje ponude.  "Činjenica je da sve ozbiljne svjetske kuće osim modnog dizajna proizvode i plasiraju razne druge proizvode. Mi smo taj iskorak u Hrvatskoj učinili s Hippy Garden Pure&Natural kozmetikom. Prvi smo modni brend koji u svom asortimanu ima i 100 posto prirodnu kozmetiku, i naravno da na tome ne stajemo. Naime trenutno radimo na razvoju nove linije 100 posto prirodnih proizvoda", otkrila nam je Đurđica Vorkapić.

Kako kaže Biondić, najveći uspjeh njezine kozmetičke linije taj da njeni proizvodi poput SOS melema pomažu pri psorijazi, neurodermitisu te herpes simplexu i to do te mjere da ih neki dermatolozi i liječnici prepisuju svojim pacijentima. "Na takve rezultate smo izuzetno ponosni te nas tjeraju da i dalje istražujemo u inovativnom smislu", kaže Biondić. Kao još jedan velik uspjeh navodi što ih sami distributeri kontaktiraju nudeći suradnju i iz susjednih zemalja te su trenutno u pregovorima za širenje u Sloveniji, Srbiji i Crnoj Gori. Uz to, kaže Biondić, njihov web shop prodaje i šalje diljem Europe. "Time želimo i dodatno potvrditi naš status najpopularnije hrvatske organske kozmetike s potpisom te nas učiniti dostupnijim kupcima koji se često žale na naše prazne rasprodane police", tvrdi Biondić.

Suradnja s liderima
Vorkapić kao poseban uspjeh izdvaja to što su cijelu liniju Pure & Natural uspjeli plasirati u dm-drogeriemarkt. Osim u dm poslovnicama ova kozmetika može se naći u poslovnicama Hippy Gardena kao i na njihovom web shopu.  "Veliko zadovoljstvo nam je plasman naše kozmetike upravo kroz taj maloprodajni lanac jer je opće poznato da dm-drogeriemarket bira i plasira samo vrhunske proizvode", pohvalila se Vorkapić. Iako su na tržištu kozmetike prisutni manje od godinu dana, Vorkapić tvrdi kako su zbog izuzetne kvalitete proizvoda vrlo brzo stekli veliki broj kupaca. "S obzirom na to da je svijest o 100 posto prirodnoj kozmetici itekako prisutna u zemljama gdje želimo plasirati našu Pure&Natural kozmetiku, vjerujem da ćemo uskoro biti ozbiljni izvoznici upravo tih proizvoda", kaže Vorkapić.

 

Biondić

Distributeri nas sami kontaktiraju nudeći suradnju, trenutno smo u pregovorima za širenje u Sloveniji, Srbiji i Crnoj Gori.

Hippy Garden Pure&Natural je kozmetika koja ne sadrži parabene, mineralna ulja, umjetne boje i silikone. Sve tri linije Spirit, Nude i Aphrodisiac su od autohtonog hrvatskog bilja – Spirit od kamilice, Nude od nevena i Aphrodisiac od ružmarina. Najprodavaniji S.Fresh proizvod je 24/7 extra bogata krema za njegu lica, ruku i tijela koja taj status drži još od prvih dana na tržištu. "Nakon nje nanizali smo više od 30 proizvoda koje dijelimo u liniju bestsellera koji su dostupni cijelu godine, te naših sezonskih kolekcija koje dijelimo na sezone proljeće/ljeto i jesen/zimu. Kada sam pokretala S.Fresh brend rekla sam da cjenovno želim biti pristupačna, a imidžom prestižna, što znači da se moj brend može naći i u studentskim ruksacima i u Chanel torbicama i iznimno mi je drago da mi je to uspjelo", poručila je Biondić.

S.Fresh trenutno bilježi rast prodaje od 250 posto, što im, kako kaže Biondić, daje dodatan vjetar u leđa. "Veliku smo pažnju posvetile našem web shopu kojeg vodi ozbiljan team koji stalno komunicira sa kupcima i našim S.club članovima, smišlja tjedne promotivne akcije i popuste, a dostave su brze i povoljne. Time kupci u komforu svoga doma imaju uvid u sve proizvode od prve kolekcije te lakše dođu do onih rasprodanih na policama", pohvalila se Lana Biondić.

Nova publika
Biondić nam je otkrila i planove za budućnost, naime u proljeće ih čeka dodatno pozicioniranje Sunshine linije koja je lansirana prošlog ljeta, a sadrži sve potrebno za odlazak na plažu, od losiona, after sun losiona do originalnog proizvoda IŠŠ mosquitos kojeg obožavaju i djeca jer na bazi indijske bilje Neem tjera komarce, a ne šteti organizmu i zdravlju. "Kroz plasman kozmetike više smo se približili i drugoj publici koja ne mora nužno poznavati naš modni segment, drago mi je da nas otkrivaju i prepoznaju osobe koji polažu pažnju na zdravi izbor onoga što koriste svakodnevno. Pure & Natural je izvrstan izbor za sve one koji imaju izraženu svijest o tome", poručila je Vorkapić. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Obožavam kozmetičare koji izjavama tvrde da nemaju ni ovo ni ono, a proizvodi im ne sadrže niti jedan renomirani certifikat eko ili organske kozmetike…
Kakva je to danas priroda koja se šprica pesticidima i umjetnim gnojivima?

New Report

Close