Destinacije ću predstavljati na sasvim drugačiji način

Autor: Antonija Alar , 12. studeni 2015. u 22:00
Goran Božić želi upotpuniti domaću turističku ponudu/PIXSELL

Enigma nudi animacijski program razgledavanja koji se temelji na mehanici popularne igre ‘lov na blago’, aktivni odmor i team building.

Goran Božić prijavio se projektom Enigma Travel na natječaj Poslovnog dnevnika Hrvatska pamet Hrvatskoj. Enigma Travel nastao je kao studentski projekt iz područja turizma, koji je zamišljen kao destinacijska menadžment kompanija s ciljem djelovanja na više destinacija u Hrvatskoj. Portfelji čine različite usluge od kojih je najrazvijenija Enigma Urban.

Enigma Urban animacijski je program turističkog razgledavanja u Zagrebu, koji se temelji na mehanici popularne igre 'lov na blago'. Ostale usluge su Nature, koja je zapravo jednaka Urbanu i odvija se u prirodi, dok je Active usluga aktivnog odmora za turiste na Jadranu, kao što je primjerice jedrenje na dasci u Bolu na Braču. Pro je namijenjen poslovnom segmentu u obliku team building aktivnosti i na kraju je Limited, koji je tu kao neki dugoročni 'passion project' čiji opis najbolje odgovara filmu 'The Game'. Sve u svemu, Enigma Travel projekt je koji potiče stvaranje novih i raznovrsnih turističkih proizvoda na nacionalnoj razini.

 

5novih

turističkih razgledavanja grada Zagreba trebao bi osmisliti Božić u sljedećih godinu dana

Kampiranje kao inspiracija
Ideju za nastalim projektom, Božić je dobio kada je razmišljao o tome kako da započne vlastiti posao. "Prilikom pisanja životopisa, sjetio sam se dana provedenih u kampu i programa koje smo imali. Posebno mi je u sjećanju ostao program 'lov na blago' koji je uključivao zagonetke, zabavu i otkrivanje malih mjesta u Istri", kaže Božić i nastavlja:"Grad Zagreb svake godine bilježi rast broja dolazaka i noćenja. Turističko razgledavanje osnovna je aktivnost turista u Zagrebu. Svakodnevnim boravkom u gradu, primijetio sam da su turisti uvijek u velikim grupama, gdje je u središtu turistički vodič.

Taj klasičan pristup, gdje je vodič u centru priče i gdje velika grupa ljudi statično sluša brojne, pomalo dosadne, povijesne činjenice sveprisutan je. Zaključio sam da je potrebno pružiti drugačiju uslugu novim gostima u Zagrebu, koja će nadmašiti njihova očekivanja i tako je započeo projekt Enigma Urban", otkrio je Božić. Ideja za osmišljavanje ostalih usluga proizašla je iz savjeta od strane mentora s Veleučilišta Vern. Glavni ciljevi, kaže Božić, odnose se na proširenje ponude. "Cilj je osmisliti pet novih turističkih razgledavanja Zagreba u roku od jedne godine. Zatim, razviti Enigma Active ponudu na Jadranu u roku od tri godine. Također, cilj je razviti Enigma Nature ponudu u unutrašnjosti Hrvatske u roku od pet godina.

To su glavni ciljevi, čijim bi se ispunjenjem, projekt približio kategorizaciji destinacijske menadžment kompanije", ističe Božić. Uz navedene ciljeve, još jedan od njegovih ciljeva je i otvaranje novih radnih mjesta u roku od dvije godine. "Vjerujem da projekt može postati dobar primjer ostalim dionicima u turizmu i potaknuti ih na usavršavanje", dodao je Božić. Enigma Travel pokazuje kako na kreativan način možete klasičnu turističku uslugu pretvoriti u pravi turistički doživljaj. Današnji su turisti u potrazi za doživljajima, koji će im predstaviti destinaciju na zabavan, poučan, kreativan i pamtljiv način. "Što se tiče konkurencije, u Zagrebu postoji nekoliko turističkih agencija koje nude tematska razgledavanja grada. No, analizom konkurencije, ustanovljene su neke razlike, kao što su predugo trajanje programa, rijetki termini, visoke cijene ili uvjetovan broj ljudi. Agenciji koja nudi sličnu uslugu kao i Enigma Travel treba četiri dana pripreme i naglasak je na pronalasku 'blaga', što znači da je cilj što prije završiti.

Ipak je Enigma Urban usluga jedinstvena, zbog načina na koji je osmišljena i načinu na koji se izvodi. Ranija priprema uključuje odabir turističkih atrakcija prema motivima dolaska, odabir partnera čije usluge i proizvodi upotpunjuju razgledavanje, pisanje zagonetki koje imaju informacijski element koji određuje smjer kretanja te edukativni element koji predstavlja atrakciju, pisanje opisa atrakcija pomoću zanimljivosti, testiranje rute i konstantno praćenje anketa. Njihove zagonetke pisane su na hrvatskom i engleskom jeziku u rimi. Grupu prati licencirani turistički vodič koji je u ulozi turističkog animatora i moderatora igre. Komunikacija se bazira na upoznavanju, tako da uistinu stvaramo osjećaj personalizirane i lokalne usluge", zaključuje osnivač projekta Enigma Travel.

Ljubitelj putovanja
Božić je trenutno na diplomskom studiju menadžmenta održivog razvoja turizma na Veleučilištu Vern, gdje je završio i preddiplomski studij turizma. "Za mene je turizam oduvijek bio glavni izbor. U ranoj dobi imao sam unutarnju potrebu za putovanjem, ali i za predstavljanjem Hrvatske ostatku svijeta što sam osvijestio prilikom posjete ITB sajmu u Berlinu", istaknuo je Božić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close