BMW redizajnirao svoj najpoznatiji terenac

Autor: Mladen Milčić/Večernji list , 24. travanj 2014. u 22:01
Luksuzni SUV, odnosno SAV (Sport Activity Vehicle), kako BMW naziva ovu klasu automobila, vizualno ostavlja još snažniji dojam

Sve izvedbe novog X3 – osim osnovnog modela 18d, čiji je motor sa 143 KS pojačan na 150 KS – opremljene su pogonom na sve kotače xDrive.

BMW je osvježio drugu generaciju svog srednje velikog terenca X3.

Druga generacija automobila koji se i za europsko tržište pro­izvodi u američkoj saveznoj državi Južnoj Karolini pred­stavljena je 2010. godine, a sada je redizajnirana na po­la svog životnog vijeka (ba­varci nove modele lansiraju svakih sedam godina). Od predstavljanja prve genera­cije 2003. godine prodano je više od milijun primjeraka. Luksuzni SUV, odnosno SAV (Sport Activity Vehic­le), kako BMW naziva ovu klasu automobila, vizualno ostavlja još snažniji dojam s novim dvostrukim kruž­nim svjetlima (LED svjetla su opcija), još uočljivijim rešetkama prepoznatljivih BMW-ovih bubrega, no­vim prednjim i stražnjim odbojnicima te vanjskim retrovizorima s integrira­nim pokazivačima smjera.
 

Klasičan redizajn izvršen je i u unutrašnjosti u koju su za ekskluzivnost doda­ni kromirani dijelovi i nove tkanine. BMW X3 je, dakako, i dalje robustan dinamičan SUV s izraženim premium ele­mentima. Paleta motora sastoji se od četiri turbodizelska i tri turbobenzinska motora u rasponu od 150 do 313 konjskih snaga. Novost je poboljšani dvoli­treni 4-cilindarski dizelaš, pojačan sa 184 na 190 KS te sa 380 na 400 Nm. Ubrzanje do stotke sada traje 8,1 sekundi (prije 8,5 s), a prosječna potrošnja od 5,0 litara donosi smanjenje od 7,1 posto.
 

Sve izvedbe novog X3 – osim osnovnog modela 18d, čiji je motor sa 143 KS pojačan na 150 KS – opremljene su pogonom na sve kotače xDrive. Potrošnja početnog dizelaša u kombiniranom ciklusu je od 4,7 do 5,1 l/100 km, ovisno o mjenjaču. X3 serijski dolazi sa 6-stupanj­skim ručnim mjenjačem, a može se naručiti i sa 8-stu­panjskim automatskim pri­jenosom. Početni benzinac je 20i sa 184 KS, dok je jači 4-cilindrični 28i sa 245 KS. Zanimljiva izvedba je i še­stcilindarski redni benzinac 35i sa 306 KS. Cijene rediza­jniranog BMW-a X3 još nisu poznate.  

Komentirajte prvi

New Report

Close