Poslovna komunikacija i poslovni bonton

Autor: Poslovni.hr , 15. ožujak 2018. u 13:04
Foto: PCZ

Zaposlenici su ogledalo tvrtke i predstavljaju vrijednost brenda vaše organizacije.

5 pravila poslovnog bontona

  1. Rukovanje je i dalje profesionalni standard
  2. Napravite dvostruku provjeru prije nego kliknete send
  3. Nemojte nenajavljeni ulaziti u nečiji ured
  4. Uvažavajte ljude oko vas, nemojte presluškivati i tračati
  5. Budite točni, ugasite telefon za vrijeme sastanka

Poslovna komunikacija obuhvaća elemente kao što su poslovno odijevanje, pravila ophođenja s drugim ljudima, poslovno dopisivanje, ton glasa i govor tijela, upotreba riječi i pravila vođenja uljuđenog razgovora u raznim poslovnim situacijama, kao i ponašanje za i pri poslovnim objedima.

Sve više hrvatskih firmi uviđa važnost poslovnog bontona i poslovne komunikacije kao glavnog aduta u borbi protiv konkurencije te slijede internacionalne trendove dobre komunikacije i bontona.

Ukoliko želite znati kako to rade profesionalci dođite na jednodnevni seminar Poslovnog dnevnika 11.4.2018. u Zagrebu. 

Što ćemo naučiti na seminaru:

  • zašto je važna dobra poslovna komunikacija i poslovni bonton
  • komunikacijski okvir: što je komunikacija te forme poslovne komunikacije
  • neverbalna komunikacija i poštivanje internih smjernica ("kućnog reda"): odijevanje, osobna higijena, make-up, čistoća, geste, mimika, kašnjenje, trening osmijeha, ljubaznost i dr.
  • paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja
  • stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
  • emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama i ostvariti rapport, kontrola bijesa
  • bonton, poslovna kultura i uljudnost: zlatna pravila pristojnosti
  • dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
  • komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
  • osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke i kompanijskih vrijednosti te kako se to odražava na korisnike

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svim zaposlenicima koji su u direktnoj usmenoj ili pisanoj komunikaciji s korisnicima/klijentima/partnerima (npr. rad u prodaji, u pozivnim centrima, turizmu…)

ili rade na poziciji koja zahtjeva učestalu svakodnevnu suradnju s različitim zaposlenicima unutar organizacije.

Ivana Zvrko vrhunska je predavačica s bogatim iskustvom održavanja poslovnih edukacija za sve razine managementa. Prema izlaznim anketama na seminarima Poslovnog dnevnika, ocijenjena je sa najvišim ocjenama, a bivši polaznici za nju imaju samo riječi pohvale.

Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"
Datum održavanja seminara: 11.4.2018.
Popust za ranu prijavu vrijedi do 28.3.2018.

Broj mjesta je ograničen, rezervacija mjesta se vrši redosljedom primitka prijave.

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Prijavite se za sudjelovanje OVDJE

 

 

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o.  – Poslovni dnevnik 
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close