5 najčešćih grešaka u prodaji

Autor: Poslovni.hr , 14. rujan 2018. u 09:58
Foto: Fotolia

5 najčešćih grešaka u prodaji

  1. nejasno komuniciranje
  2. neljubazno osoblje
  3. nerazvijene vještine pregovaranja
  4. nesposobnost stjecanja povjerenja kupca
  5. negativan stav i neproaktivnost

Da li pripadate grupi uspješnih prodavača? Kako možete unaprijediti svoje prodajne vještine? Kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača? Vaš uspjeh ovisi u velikoj mjeri o vama. Što bolje razumijete kako funkcionirate to se vaš krug utjecaja više širi u poslovnom okruženju.

Poslovni dnevnik i Večernji list organiziraju jednodnevne seminare u Zagrebu. Rezervirajte svoje mjesto i učinite korak ka uspjehu. 

Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

PRODAJNA AKADEMIJA raspored predavanja

1) Prodaja bez riječi – neverbalna komunikacija 25. rujna 2018.

Moderan pristup prodaji neophodan je za uspjeh. Otkrijte moć neverbalne komunikacije i govara tijela. Radionica bogaćena video klipovima, znanstvenim istraživanjima s područja ljudskog ponašanja i vježbama. 

2) Rješavanje prigovora, reklamacija i pritužbi kupaca 19. rujna 2018.

Primjerena i adekvatna komunikacija jedini je ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima. Primjeri iz prakse i provjerene tehnike, koje daju rezultate u kratkom vremenu.

3) Pregovaranje 16. listopada 2018.

Efikasne i dinamične strategije i taktike za uvjeravanje i pregovaranje koje će vam pomoći zadržati kupce ili ispregovarati povoljnije uvjete. Ključ je u vještoj komunikaciji. Pregovarajte i vi kao pregovarački profesionalci. 

4) Prodaja iz prakse – potrebe navike i ponašanje kupca 23. listopada 2018.

Što to naš kupac uistinu želi? Koje su njegove potrebe, navike i ponašanje? Za svakog tko se bavi prodajom nužno je razviti profesionalni poslovni odnos s različitim tipovima klijenata i kupaca. 

5) Prezentiranje 25. listopada 2018.

Usvojite nove vještine poslovnog prezentiranja kako biste ostvarili svoj cilj, motivirali slušatelje, predstavili proizvod i zainteresirali publiku. Dobra prezentacija je pola posla. 

Što ćemo naučiti na seminarima:

  • Uspostavljanje odnosa sa kupcem, Uloga aktivnog slušanja u prodaji
  • Prepoznavanje ključnih kriterija i interesa kupca
  • Tajne govora tijela, Kako probiti led
  • Kako zadobiti povjerenje vaših kupaca, Što kupci žele
  • Prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
  • Kako rještiti prigovore, reklamacije i pritužbe kupaca
  • 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
  • 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom s kupcima
  • 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost kupca)
  • Kako voditi uspješne sastanke, Postavljanje pitanja za potpune i jasne odgovore
  • Jezik utjecaja u prodaji, Kako kritiku pretvoriti u priliku
  • Pregovaračke strategije (Postavljanje jasnih željenih ishoda, Balansiranje ustupaka, Priprema vođenja sastanka)
  • Pet koraka pregovaračkog procesa (Izgradnja rapora, Ispitivanje, Prezentacija i argumentacija, Pregovaranje, Zaključivanje)
  • Znate i primiti negativnu povratnu informaciju neosobno i zašto je to važno
  • Upravljanje prigovorima (Držanje plana, Fizička prednost, Jasna komunikacija, Aktivno slušanje)

Povećajte kompetencije prodajnog osoblja i ostvarite i premašite prodajne ciljeve. Unaprijedite fokusiranost prodajnog osoblja i konstruktivno upravljanje prigovorima.

Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme danaučite tajne prodaje.

Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Prijavite se odmah i iskoristite popust za rane prijave (-450 kn)! Dodatni popust 20% za rezervaciju mjesta na svih 5 seminara. Za grupe veće od 5 polaznika odobravamo količinski popust. Moguće je organizirati interni trening – na upit.

Kontakt: Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close